استقبال بانک اقتصادنوین از فرنگی کاران

با استقبال با شکوه هم‌وطنان، نمایندگان بانک اقتصادنوین، اعضای فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشور بامداد سه‌شنبه 2 مهر 1392 در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی امام (ره) با اهدای گل مورد استقبال نمایندگان بانک اقتصادنوین به عنوان حامی اصلی این تیم قرار گرفتند.
تیم ملی کشتی فرنگی که با ترکیب جوان در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با کسب دو مدال طلای امیرعلی اکبری و طالب نعمت پور به مقام چهارم جهان دست یابد.
مردان طلایی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بوداپست نخستین مدال‌های طلای ایران در اوزان 84 و 120 کیلوگرم را در رقابتهای جهانی کسب کردند.
پنجاه و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان روزهای 28 تا 31 شهریورماه در سالن پاپ لازلو آرنا بوداپست مجارستان برگزار شد
بانک اقتصادنوین در راستای مسئولیت اجتماعی و توجه به منافع ملی در عرصه ورزش با انعقاد قرارداد رسمی با فدراسیون کشتی انحصاری تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان شد.
لازم به ذکر است نمایندگان بانک اقتصادنوین در بدو ورود اعضای تیم ملی کشتی آزاد نیز با حضور از فرودگاه از اعضای این تیم با اهدا گل قدردانی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  10  =