برنامه‌ریزی برای پوشش بیمه‌ای به مشتریان بزرگ بانکی

مدیرعامل بیمه نوین، صنعت بیمه را مهمترین صنعت تأثیرگذار در حوزه بانکداری دانست و گفت: از این پس ارائه خدمات به مشتریان کلان و بزرگ بانکی با تغییرات محسوسی در سطح کیفی و کمی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، اولین نشست مشترک بیمه نوین و بانکداری شرکتی بانک اقتصاد نوین با هدف هم‌افزایی در ارائه خدمات و ارتقای سطح همکاری‌ها برگزار شد.

در این جلسه غلامعلی غلامی، مدیرعامل شرکت بیمه نوین با اشاره به اهمیت همکاری نزدیک حوزه بانک و بیمه گفت:  بانک و بیمه لازم و ملزوم یکدیگرند و با توجه به اهداف مشترک مجموعه هلدینگ بانک اقتصاد نوین و نیاز مشتریان این مجموعه، عزم راسخی جهت همکاری بین دو مجموعه بانک اقتصاد نوین و بیمه نوین به وجود آمده است.

وی افزود: با توجه به تفاهمنامه منعقد شده میان شرکت بیمه نوین و بانکداری شرکتی اقتصاد نوین از این پس ارائه خدمات به مشتریان کلان و بزرگ بانک اقتصاد نوین با تغییرات محسوسی در سطح کیفی و کمی صورت خواهد گرفت.

غلامی تصریح کرد: برگزاری چنین جلساتی برای تبادل اطلاعات بین این دو مجموعه و ارتقای سطح دانش مدیران حساب بانکداری شرکتی برای شناخت و معرفی محصولات بیمه‌ای مورد نیاز مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل بیمه نوین در پایان تأکید کرد: مدیران و کارشناسان بیمه نوین این آمادگی را دارند تا به هر نحو ممکن، جدیدترین اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار همکاران خود در بانکداری شرکتی قرار دهد.

همچنین مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصاد نوین گفت: امضای این تفاهمنامه حاوی نکات بسیار مثبت برای دو حوزه بانکداری شرکتی و بیمه است و با تکمیل بسته خدماتی و سرویس‌های ارائه شده به مشتریان بدون شک تأثیر مثبتی بر رونق تجارت و صنعت را در مجموعه بانک اقتصاد نوین در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهمترین صنعت تأثیرگذار در حوزه بانکداری، صنعت بیمه است که با اجرای شیوه نوین بانکداری شرکتی و با استفاده از خدمات این صنعت نیاز تمام مشتریان بزرگ بانکی به بهترین نحو نیز پوشش داده می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  7