برادر چاوز: صدای پخش شده در کشور متعلق به برادرم نیست!

تسنیم نوشت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از خبر انلاین  برادر رئیس جمهور فقید ونزوئلا صدای منتشر شده در این کشور را که ادعا شده صدای چاوز است را شایعه ای بیش نخواند و اعلام کرد اپوزیسیون در صدد برآمده است تا با این اقدام در میان دولت و ملت جدایی ایجاد کند.
به گزارش پایگاه خبری اسپانیایی زبان«تله سور»؛ آدن چاوز، برادر هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا روز یکشنبه در مصاحبه ای خبری صدای منتشر شده در این کشور را که ادعا شده صدای چاوز است را شایعه ای بیش نخواند و اعلام کرد اپوزیسیون در صدد برآمده است تا در میان دولت و ملت جدایی ایجاد کند.

آدن در خصوص اپوزیسیون گفت: این گروه به این دلیل که در انتخابات ریاست جمهوری سرافکنده شدند در حال حاضر با نزدیک شدن موعود برگزاری انتخابات محلی می خواهند در میان دولت و ملت فاصله ایجاد کنند و با بی اخلاق نشان دادن دولت از حضور مردم در این انتخابات جلوگیری کنند.

برادر چاوز در ادامه افزود: ما به صورت کامل اینکه این صدا به برادر من تعلق داشته باشد را رد می کنیم. تمامی این قضایا دروغی بیش نیست.

وی در ادامه افزود: به علت پراکندگی بیش از اندازه این شایعات برخی از افراد اینگونه می اندیشند که چاوز توسط دولت ربوده شده است و فوت نشده است.
و همچنین خاطر نشان کرد که هیچ پیام تلفنی از او دریافت نکرده است.

به تازگی نوار ضبط شده‌ای که شباهت زیادی به صدای رئیس جمهور فقید ونزوئلا دارد در این کشور پخش شده است که  در آن این فرد از برادر چاوز خواسته است تا اعلام کند که زنده است و دولت کنونی او را ربوده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  6  =