آخرین تغییرات قیمتی دلار و سکه/ مدار نزولی شد

قیمت دلار و سکه در بازار تهران طی روز جاری با روند نزولی همراه شد و براساس آن هم اکنون دلار با ارزش 3015 تومان و سکه با ارزش 970 تومان در صرافی‌ها فروخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم قیمت طلا و سکه در بازار آزاد با نوساناتی همراه شد که طبق آن از ساعات ابتدایی امروز قیمت‌ها در بازار وارد مدار نزولی شدند و سرانجام در آخرین قیمت‌ها دلار با کاهش قیمت به ارزش 3015 تومان در صرافی‌ها رسید.

طبق آنچه در تابلوی صرافی‌ها درج شده هم اکنون یورو با ارزش 4090 تومان، پوند انگلیس با ارزش 4870 تومان و درهم امارات متحده عربی با ارزش 820 تومان به مردم فروخته می شود.

کاهش ارزش دلار در کاهش قیمت طلا و سکه بی تأثیر نبوده به نحوی که از صبح امروز مدار قیمت‌ها در بازار سبزه میدان (مرکز اصلی خرید و فروش طلا و سکه) نزولی شده و در آخرین گزارش‌ها سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش 970 هزار تومان، طرح قدیم با ارزش 967 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با ارزش 502 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش 308 هزار تومان و سکه یک گرمی با ارزش 200 هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود.

هم اکنون در بازارهای جهانی ارزش هر اونس طلا 1336 دلار و در بازار داخلی ارزش هرگرم طلای 18 عیار 99 هزار تومان گزارش شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16