نامه ۱۵۰ نماینده برای حل مشکلات ازدواج

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بیش از 150 نفر از نمایندگان در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستار تخصیص اعتبار در بودجه سال 93 برای رفع مشکل ازدواج و حل مشکلات عمرانی نمازخانه‌ها و مساجد و حوزه‌های علمیه شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس اظهار داشت: بیش از 150 نفر از نمایندگان طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور خواستار انتخاب فردی برای بررسی مشکلات مساجد و حوزه‌های علمیه در بخش عمرانی شدند و در این نامه از روحانی خواستند تا در بودجه سال 93 اعتبارات لازم را برای حل این مشکلات و نیز حل مشکلات ازدواج جوانان و انجام ازدواج آسان در نظر گیرد.

وی با بیان اینکه امضاهای این نامه در حال افزایش است، افزود: علاوه بر رئیس‌جمهور، رونوشتی از این نامه به رؤسای قوای مقننه و قضائیه نیز ارسال خواهد شد.

این عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: همچنین 180 نفر از نمایندگان در نامه دیگری به رئیس‌جمهور، خواستار تسریع در اجرای ماده 39 قانون بودجه 92 شده‌اند؛ بر اساس این ماده، دولت می‌تواند برای اجرای پروژه‌های عمرانی انتفاعی پیوست این قانون اقدام به فروش 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت کند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  10  =