ایجاد ۲۱ هزار شغل در ۵ ماهه امسال

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کل اشتغالزایی ایجاد شده از زمان تاسیس بانک تا پایان مرداد سال جاری را بیش از 105 هزار و 508 نفر شغل ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا ماشاء الله عظیمی افزود: از این میزان اشتغال ایجادی سهم اشتغال سال 91 بیش از 39 هزار و 749 نفر و سهم سال 92 از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه 21 هزار نفر بوده است.
وی همچنین حفظ اشتغال موجود در سال جاری را بیش از 23 هزار و 480 نفر ذکر کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 46 هزار و 315 نفر بوده است.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در عین حال کل تسهیلات اعتباری پرداختی به تعاونگران از ابتدای تاسیس بانک تا پایان تیرماه امسال را 31 هزار و 19 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سهم سال 92 طی 5 ماهه امسال بیش از 550 میلیارد تومان بوده که این رقم در مقایسه با سال قبل که حدود 300 میلیارد تومان
بود، بیش از 70 درصد رشد را نشان می دهد.
عظیمی در عین حال از رشد 45 درصدی پرداخت تسهیلات بانک در سال 92 خبر داد و گفت: بانک توسعه تعاون به لحاظ پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد رشد داشته است.
وی در ادامه به طر حهای تعاون یها اشاره کرد و گفت:طی هماهنگی های صورت گرفته با صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، بسیاری از مشکلات وثیقه تعاونیها حل شده و طر حهای تعاونی برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شد ه اند.
به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون نزدیک به 30 درصد منابع بانک به بخش کشاورزی و 70 درصد تسهیلات به بخش صنعت اختصاص یافته است.
عظیمی تاکید کرد:بیشتر طر حهای تعاونی مصوب صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون بوده و امسال نیز عاملیت صندوق توسعه ملی در بحث ریالی را متعهد شد ه ایم.
وی درباره افزایش شعب بانک نیز، گفت: امسال برنامه ای برای توسعه و افزایش شعب نداریم و در صورت تصمیم به توسعه شعب باید مجوز بانک مرکزی را بگیریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  56