مجمع فوق العاده فرابورس برگزار می شود

مجمع عمومی فوق العاده شرکت فرابورس ایران با موضوع تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح موادی از اساسنامه روز یک شنبه 28 مهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم  مجمع عمومی فوق العاده شرکت فرابورس ایران با موضوع تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح موادی از اساسنامه، ساعت 15 روز یک شنبه 28 مهر در سالن پویش موسسه مطالعات بهره وری منابع انسانی برگزار می شود.
به گفته رییس حسابداری فرابورس برگه ورود به جلسه مجمع از ساعت 14 در محل برگزاری مجمع توزیع می شود. همچنین سهامداران برای دریافت کارت ورود به جلسه ی مجمع با در دست داشتن اصل ورقه سهام و کارت شناسایی معتبر در شرکت فرابورس به سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها ارائه می شود.
طبق مفاد تبصره ی 2 ماده 20 اساسنامه شرکت، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند وکالت سهامداران دیگر را به نحوی که به همراه سهام خود بیش از 10 درصد از کل سهام شرکت باشد، در مجمع بر عهده بگیرد.
بر اساس این گزارش، فرابورس ایران تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار محسوب می‌شود که به منظور توسعه صدور و مبادله ابزارهای مالی و پوشش خلاءهای ناشی از نداشتن دسترسی بخش عمده‌ای از صاحبان صنایع به بازار سرمایه تشکیل شده است.
این گزارش در خصوص عملکرد نیمه نخست امسال فرابورس نیز می افزاید: بیش از 16 میلیارد و 833 میلیون برگه سهم و اوراق به ارزش 124 هزار و 734 میلیارد و 185 میلیون ریال در این مدت در فرابورس معامله شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش سهام داد و ستد شده به ترتیب با رشد 31 و 201 درصدی همراه بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  −    =  98