تذکر جدی شورای نظارت صداوسیما به«کلاه پهلوی»

چندی پیش شورای نظارت ضمن انتقاد از نمایش عریان و قبح شکنانه مفاسد اخلاقی برخی شخصیت های حاضر در سریال کلاه پهلوی ، خواستار اصلاح این موارد شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ضمن انتقاد شدید از نمایش عریان و قبح شکنانه مفاسد اخلاقی برخی شخصیت‌های حاضر در سریال «کلاه پهلوی» در چند قسمت اخیر، که بر خلاف موازین شرعی بوده و موجبات اعتراض مخاطبین را فراهم آورده است خواستار اصلاح اینگونه موارد شد .

شورای نظارت چندی پیش طی گزارشی مجمل ضمن برشمردن برخی نکات مثبت این سریال از قبیل روایت واقعیت‌هایی از وابستگی حکومت پهلوی به بیگانگان و نفوذ آشکار و پنهان کشورهای استعمارگر در اداره امور کشور در آن دوره تاریخی با انتقاد شدید از نمایش صریح و مستقیم برخی روابط غیر اخلاقی، پخش اینگونه موارد در رسانه ملی را نوعی ترویج این روابط و عادی جلوه دادن آن برای مخاطبین و در نهایت قبح شکنی دانسته است .

روابط غیر اخلاقی، استعمال مشروبات الکلی و اختلاط زن و مرد در سریال «کلاه پهلوی» از جمله مواردی بوده است که شورای نظارت نیازمند اصلاح و تذکر دانسته است.

گزارشی جامع و مفصل از ایرادات این مجموعه نمایشی در شورای نظارت نهایی شده است که طی روزهای آتی به سازمان صدا و سیما ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =