برای اصلاح ساختار بانک ملی ایران با نگاه توسعه ای اقدام خواهد شد

دکتر همتی در اولین نشست با مدیران بانک ملی ایران:

اولین نشست دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران با مدیران ارشد این بانک در سراسر کشور در مرکز آموزشی‏‏‏، رفاهی کوثر (آجودانیه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر همتی در ابتدای این مراسم با تقدیر از تک تک همکاران بانک ملی ایران به جهت
تلاش های صورت گرفته ابراز داشت: بانک ملی ایران بانکی مهم، پرقدمت و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است.
وی گفت: دولت تدبیر و امید براساس امید مردم به اصلاح امور شکل گرفته و همه همکاران باید کمک کنند تا بانک ملی ایران نیز در خدمت اقتصاد کشور روند رو به رشدی داشته باشد.
دکتر همتی با بیان اینکه دیدگاه توسعه ای محور کار وی در بانک ملی ایران خواهد بود، افزود: با همین نگاه و با کمک همکاران برای اصلاح ساختار بانک ملی ایران اقدام خواهد شد.
به گفته وی، بانک ملی ایران به چند کار توسعه ای اساسی و اصلاح ساختار نیاز دارد تا بتواند جایگاه والای خود را در سطح اقتصاد کشور ارتقا دهد.
رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: تمام هم و غم ما باید برای حل مسائل بانک ملی ایران باشد. بانک ملی ایران یک بنگاه اقتصادی است و تعادل در منابع و مصارف و درآمدها و
هزینه های آن باید به طور جدی مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: سود و زیان برای یک بنگاه اقتصادی بسیار مهم است، البته درست است بانک ملی ایران بانکی دولتی است ولی باید به طور جدی مسأله سودآوری را مدنظر قرار دهد.
دکتر همتی، تقویت منابع بانک، افزایش سودآوری، پیگیری جدی وصول مطالبات معوق و مشکوک الوصول، ایجاد تعادل در منابع و مصارف و تعادل در درآمدها و هزینه ها را از برنامه های اصلی خود برشمرد.
وی ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی بانک ملی ایران را صرفاً بر اساس مصلحت و ضرورت این بانک عنوان کرد و گفت: امور سازمان را با توان و تخصص همکاران آن مجموعه به جلو می بریم و با تجربه و تخصص و با کمک همکاران‏، بانک ملی ایران با نگاه توسعه ای در خدمت اقتصاد کشور قرار خواهد گرفت.
وی ارتقای وضعیت همکاران را از برنامه های مهم خود در بانک ملی ایران عنوان کرد و گفت: افزایش آموزش و بالا بردن سطح مهارت های شغلی و آشنایی با شیوه های جدید در مشاغل مختلف به طور جدی پیگیری خواهد شد.
دکتر همتی، سرکشی به بخش های مختلف بانک و آشنایی با مسائل و مشکلات همکاران از نزدیک را از دیگر برنامه های خود برشمرد و گفت: روش کار به این شکل است که به صورت جمعی امور را به جلو ببریم.
وی ایجاد ستاد مرکزی در امور سرمایه گذاری ، حقوقی و وصول مطالبات و فناوری اطلاعات را جزو برنامه های اصلی بانک ملی ایران عنوان  و تاکید کرد: لازم است با ایجاد وحدت رویه در این امور و افزایش هماهنگی در بدنه، وضعیت بانک ملی ایران را ارتقا بخشید.
بهینه سازی شعب جزو دیگر تاکیدات دکتر همتی بود. وی در این خصوص عنوان داشت: اولین چیزی که در نگاه مشتریان مهم محسوب می شود، وضعیت ظاهری و دلنشینی شعب بانک هاست که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد چون لازمه فضای رقابتی است.
وی با اشاره به اهمیت جانمایی صحیح شعب با توجه به فضای رقابتی فعلی ابراز داشت: با توجه به بالا رفتن قیمت تمام شده پول‏، لازم است درخصوص شعبی که کارآمدی مناسبی ندارند اقدام اساسی کرد. البته ضرورت دارد پیش بینی های لازم برای کار همکاران در شعب جدید صورت گیرد.
در ادامه این همایش تک تک مدیران ارشد بانک ملی ایران به ابراز دیدگاه های خود در
 بخش های مختلف پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =