مشکلات جزئی فنی عامل کندی مقطعی شبکه پرداخت کارتی/ شاپرک مشکلی ندارد

مدیرعامل شاپرک مطرح کرد

مدیرعامل شاپرک با بیان اینکه برخی مشکلات جزئی موجب کندی مقطعی شبکه الکترونیکی پرداخت‌های کارتی شد، گفت: امکان دارد به دلیل برخی تعمیرات و یا قطع شدن خطوط ارتباطی برای یک موسسه پشتیبان این مسائل به وجود بیاید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سامان قطبی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بروز برخی مشکلات برای یک PSP، اظهارداشت: این مساله موجب شده بود، برای مدت کوتاهی اخلالی را در شبکه پرداخت الکترونیکی کارتی به وجود بیاورد.

وی این مساله مشکل چندانی را به وجود نیاورد و تنها یک کندی را در شبکه باعث شد؛ در شبکه هر چند وقت یک بار برای یک پی‌ اس پی به وجود می‌آید و خط ارتباطی آن شرکت قطع می‌شود، ولی به عنوان مشکل عمومی برای کل سامانه نبود.

مدیرعامل شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) تصریح کرد: وقتی برای یک شرکت پی اس پی مشکل به وجود می‌آید ممکن است pos های یک فروشگاه به آن شرکت پشتیبان متصل باشد و همه تراکنش‌ها در آنجا با مشکل و کندی مواجه شود.

قطبی ادامه داد: امکان دارد به دلیل برخی تعمیرات و یا قطع شدن خطوط ارتباطی برای یک موسسه پشتیبان این مسائل به طور مقطعی به وجود بیاید، اما قطعی عمومی نداشته‌ایم.

به گزارش فارس، در چند روز اخیر در برخی مخاطبان، انتقاداتی نسبت به افزایش تراکنش‌های ناموفق در شبکه شاپرک داشتند که پیگیری‌های خبرنگار ما هم این مساله را تایید کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  15