نوزاد ۵ ماهه توسط والدینش کشته شد

در آخرین روزهای هفته‌ای که گذشت، نوزادی پنج ماهه با اقدام والدین خود به کام مرگ رفت تا تلخی زندگی در دامان والدینی معتاد را نبیند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، دختربچه‌ای پنج ماهه، هنگامی که والدینش بر اثر مصرف ماده مخدر صنعتی شیشه دچار توهم شده بودند، دقایقی را با مرگ دست و پنجه نرم کرد و سپس به کام مرگ رفت.

والدین سنگ دل، برای فرار از گریه‌های نوزاد معصوم ابتدا او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و وقتی کودک بی‌گناه آرام نگرفت با چند برگ دستمال کاغذی قصد ساکت کردنش را داشتند غافل از این‌که دستمال کاغذی این کودک را راهی دنیای دیگری خواهد کرد.

وقتی والدین سکوت کودک را می‌بینند و متوجه تغییر رنگ در چهره او می‌شوند به گمان این‌که کودک بیهوش شده و از حال رفته است با فرو بردن سر کودک در آب برای به هوش آوردن کودک تلاش می‌کنند اما تلاش‌های بیهوده ‌آن‌ها راه به جایی نمی‌برد.

والدین سنگ دل، از شدت اضطراب، کودک خود را ابتدا به بیمارستان حضرت سید‌الشهدا یزد می‌برند که با تلاش تیم پزشکی، این کودک پنج ماهه دوباره به زندگی باز می‌گردد.

هنوز اطلاعات دقیقی از انتقال و علت انتقال کودک به بیمارستان شهید رهنمون یزد در دست نیست اما با انتقال این کودک به بیمارستان شهید رهنمون یزد، نوزاد دوباره با ایست قلبی مواجه شده و پس از تلاش‌های تیم احیا در این مرکز درمانی به زندگی باز می‌گردد.

پس از گذشت نزدیک به 30 دقیقه و در اثر شدت جراحات وارد شده به جسم ضعیف و رنجور این کودک، دوباره جان خود را از دست می‌دهد و این بار تلاش‌های تیم احیا نیز نتوانست کاری برای این کودک معصوم انجام دهد و وی برای همیشه چشم از جهان هستی فرو بست.

پرسنل بیمارستان در تکمیل پرونده این کودک متوجه ضرب و شتم از سوی والدین و خفگی کودک می‌شوند که در اثر مصرف شیشه و توهم ناشی از مصرف دست به چنین اقداماتی زده‌اند.

پرسنل بیمارستان در تماس با نیروی انتظامی، والدین این کودک را به مراجع قضایی تحویل می‌دهند.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی ناجا با تایید این خبر اظهار داشت: این پرونده اکنون در پلیس آگاهی استان است.

سروان اکبر هاتفی افزود: در هفته جاری جزییات دقیق این حادثه برای انتشار و اطلاع افکار عمومی از تبعات منفی مصرف مواد صنعتی در اختیار خبرگزاری فارس قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  3  =