رونمایی از گوگل گلس در جی تکس ۲۰۱۳ / مروری بر جی تکس امسال

«بیایید همراه یکدیگر خلق کنیم و دوباره تصور کنیم»

نمایشگاه جی تکس 2013 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود . این نمایشگاه یک هفته ای هر سال پیچیده ترین نسخه های فناوری را به نمایش میگذارد. در نمایشگاه امسال برنامه های موبایل، ذخیره سازی در ابر و داده های بزرگ از روندهای مهم هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، موضوع سی و سومین  دوره این نمایشگاه «بیایید همراه یکدیگر خلق کنیم و دوباره تصور کنیم» است که از 20 تا 24  اکتبر در مرکز تجارت جهانی دبی  برگزار شد. خوشبینی برگزارکننده این رویداد از آنجا ناشی می شود که بازار ITمحلی همچنان قدرتمندترمی شود و آخرین پیش بینیها ی گارتنر حاکی از آن است که هزینه صنعتIT در خاورمیانه به 9/192 میلیارد دلار در 2013 خواهد رسید که نسبت به سال گذشته 5/5 درصد افزایش یافته است.

 همچنین ناظرات ساختمان تجارت جهانی جی  اعلام کرده اند شهرت هفته فناوری جی تکس در شکل گیری دانش فناوری و اطلاعات خاورمیانه، شرق آفریقا و جنوب آسیا به توانایی این رویداد برای ارائه چشم اندازی کامل از صنعت مربوط می شود.

 در این نمایشگاه بسیاری از شرکتهای اطلاعات و فناوری بزرگ مانند ردهات، دلی ،50 سنت شرکت می کنند.

یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال شرکت سیسکو بود. این شرکت  در روز دوم  نمایشگاه کنفرانسی را برگزار کرد و در آن نتایج مطالعات خود در پروژه  آینده کسب و کار: راههای استفاده از ویدئو را به نمایش گذاشت.

نتیاج تحقیق سیسکو نشان می دهد اکثر مدیران ارشد جدید به فناوری ارتباط با ویدیو به خصوص برای برقراری ارتباط تجاری و ارتقا محصولات اعتماد دارند.

این مطالعه میان  200 مدیر ارشد در منطقه خاورمیانه  و امارات متحده عربی برگزارشد که سنشان 34 سال و کمتر است.

 در بخشی دیگر از نمایشگاه فناوری جدید شرکت گوگل  به نام گوگل گلس نیز به نمایش درآمد. این فناوری  به نوعی رویای انجام پرداختهای آسان را برآورده می کند. کاربران می توانند با استفاده از این فناوری هنگام خرید از فروشگاهها بهای کالاها را با استفاده  بیت کوین بپردازند یا در صورت عدم تمایل با این روش، برنامه اطلاعات کارت اعتباری مشتری را  دریافت کرده و پرداختهایی را به طور مستقیم با استفاده از GoPayment انجام می دهد.

گوگل گلس  عینکی است که به وسیله آن می توان وارد فضای اینترنت نیز شد. میزان تاثیرگذاری این فناوری قابل حمل در صنایع مختلف به اندازه انقلاب تلفنهای هوشمند بود.

 درحال حاضر تعدادی از فعالان حوزه موبایل  مانند Mutual Mobile روی برنامه گوگل گلس در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند.

از ایران نیز بانک ها و شرکت های مختلفی از جمله سداد و جی اس اس حضور دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =