۲۰ محکوم پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی در بازداشتند

دادستان تهران با بیان اینکه مهلت تعیین شده برای فروش اموال محکومان پروند 3 هزار میلیاردی آخر مهر ماه بود، گفت: 20 نفر از محکومان این پرونده هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند و احکام صادر شده نیز اجرایی خواهد شد.

محمود جعفری دولت‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره محکومین پرونده بزرگ 3 هزار میلیارد تومانی اظهار داشت: بیش از 20 محکوم این پرونده هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
 
وی درباره فروش اموال این محکومان خاطرنشان کرد: در این خصوص توافقات خوبی انجام شده و امیدواریم که اموالی که باید در بحث رد مال و جزای نقدی توسط محکوم صورت گیرد، عملی شود و این موضوع نیز در روزنامه سراسری آگهی شده و دادستانی فرصت داده است.

دادستان تهران تصریح کرد: اگر محکوم طبق قانون اموال خود را نفروشد دادستانی حتما نسبت به فروش اموال و استیفای حقوق دولتی و جزای نقدی و رد مال ورود خواهد کرد.
 
جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه احکام صادره اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مهلت تعیین شده برای فروش اموال آخر مهر ماه بود و بعد از تعطیلات پیش‌رو در صورت اسنکاف محکومان از فروش اموال، دادستانی برای فروش اموال اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ⁄  1  =