سارق خشن پایتخت بازداشت شد

پسر شروری که کلکسیونی از جرایم از جمله سرقت مسلحانه را در کارنامه خود دارد، اقدام به نابینا کردن طعمه هایش می کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،چندی قبل درگیری مسلحانه با سلاح سرد در محله خزانه بخارایی، فلکه چهارم توسط تعدادی از شهروندان به پلیس اطلاع داده شد. بلافاصله نزدیکترین گشت کلانتری در محل حاضر شده و در بررسی های اولیه مشخص شد این درگیری که منجر به بستن خیابان ، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت میان اهالی شده است. سردسته اراذل و اوباش با رسیدن ماموران به صحنه درگیری با در دست داشتن قمه به سمت آنها حمله ور شد که پس از یک درگیری کوتاه توسط مامور کلانتری خلع سلاح و دستگیر شد.  

پس از دستگیری این اراذل و اوباش به نام علی مشخص شد او  17مرداد ماه امسال اقدام به ضرب و جرح عمدی و تخریب اموال شخصی و دولتی کرده است. همچنین در 16 مهر ماه طی درگیری مسلحانه فردی را با هویت "محمد رضا" نابینا می کند و فرد دیگری به نام "حسین" را  از ناحیه چشم مورد جراحت قرار داده و موجب کم بینا شدن چشم قربانی می‌شود.

 این متهم 27 مهر ماه امسال طی یک فقره درگیری مسلحانه اقدام به سرقت، تخریب و ضرب و جرح 7 نفر می کند.علی شرور فراری تحت تعقیب سه شعبه بازپرسی ( شعبه دادیاری، پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و دادسرای ویژه امنیت) بود که ماموران کلانتری توانستند متهم  را در حال زورگیری مسلحانه از دو شهروند دستگیر کنند.

سرهنگ "احمد صالحی" رئیس کلانتری 160 خزانه با اعلام این خبر به مهر گفت: بنا به دستور قضایی پرونده متهم جهت شناسایی شکات و کشف سایر جرایم در حال رسیدگی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −    =  60