مدیر تبلیغات اسلامی یزد: مرگ بر آمریکا دستور صریح قرآن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: آمریکا امروز نماد ظلم و ستم است و ما هرگز با او به خاطر اختلاف عقاید دینی نجنگیده ایم اما در برابر ظلم او می ایستیم و شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم. قرآن در مورد اختلاف عقاید و ادیان،‌ مسلمین را دعوت به جنگ و دشمنی و مقابله نکرده است اما در مقابله ظلم، آنها را به ایستادگی و مقابله فرا خوانده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، ظهر یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات،‌ مبلغین و مبلغات استان یزد در مسجد حظیره اظهار داشت: قرآن در مورد اختلاف عقاید و ادیان،‌ مسلمین را دعوت به جنگ و دشمنی و مقابله نکرده است اما در مقابله ظلم، آنها را به ایستادگی و مقابله فرا خوانده است.

وی افزود: آمریکا امروز نماد ظلم و ستم است و ما هرگز با او به خاطر اختلاف عقاید دینی نجنگیده ایم اما در برابر ظلم او می ایستیم و شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم.

حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه برخی گمان می کنند تا آمریکا اشاره کند باید تمام قد در برابر او کوتاه بیاییم، بیان کرد: برداشت های عده ای از سخنان رئیس جمهور نادرست بود و رئیس جمهور خود بارها فرموده اند که در این زمینه تابع منویات رهبری هستند و تاکنون نیز همین گونه عمل کرده اند.

وی بیان کرد: کلید همیشه به مفتاح و گشاینده درها نیست بلکه گاهی نیز درها را قفل می کند تا دزدها وارد کشور نشوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: در مورد مذاکره با آمریکا مقام معظم رهبری در راس امور هستند و رئیس جمهور نیز بارها اعلام کرده اند منویات رهبری را اجرا می کنند و مردم نیز باید از سیاست های دولت در این زمینه حمایت کنند.

حسینی کوهستانی از وعاظ و روحانیون نیز خواست: در شرایط حساس کنونی، در منابر و مجالس خود، مردم را به حمایت از سیاست های دولت دعوت کنند زیرا مردم سرمایه های اصلی نظام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی قبل از سال 86 در بسیاری از شهرستان های استان یزد دفتر و اداره نداشت یا در مکانهای استیجاری اقامت داشت،‌ افزود: پس از سال سفر مقام معظم رهبری در سال 86، در تمامی شهرستانها به جز شهرستان تازه تاسیس بهاباد، ساختمان برای ادارات با زیربنای متوسط 800 مترمربع در دو طبقه بنا شده است.

حسینی کوهستانی همچنین بیان کرد: قبل از سفر مقام معظم رهبری در استان یزد سه مدرسه معارف داشتیم اما پس از سفر پرخیر و برکت ایشان، شش دبیرستان معارف احداث شد که شاگردان آن خوش درخشیدند و امسال 100 درصد آنها در کنکور سراسری قبول شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: ارتباط با این دانش آموزان قطع نشده و پس از فارغ التحصیلی تلاش در جذب آنها و استمرار ارتباط با آنها داریم.

این مسئول بیان کرد: این اقدامات با پنج میلیارد تومان بودجه اختصاصی از سفر رهبری به استان یزد برای سازمان تبلیغات اسلامی همچنین منابع استانی صورت گرفته است.

وی همچنین از ایجاد 100 خانه عالم در استان یزد خبر داد و گفت: در بسیاری از روستاهای استان یزد درخواست برای اعزام روحانی وجود دارند و از روحانیونی که آماده اعزام به این مناطق هستند،‌ دعوت می شود تا کار اعزام آنها انجام شود.

حسینی کوهستانی همچنین از ایجاد اتحادیه موسسات قرآنی خبر داد و بیان کرد: تاکنون برای 18 هزار نفر در استان یزد فقط در بحث قرآنی گواهی برای آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت صادر شده است.

این مراسم با حضور جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و مبلغات همچنین حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مدیرعامل پدافند غیرعامل استان یزد در مسجد حظیره برگزار شد.

در این مراسم از 12 نفر از مبلغان پیشکسوت و نمونه استان یزد تقدیر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2