«صداقت آمریکایی» در بوشهر +عکس

با گذشت چند هفته از نصب بیلبوردهای خبرساز صداقت آمریکایی در برخی شهرهای بزرگ کشور نظیر تهران و مشهد، چند بنر با طرح هایی از آن در شهر بوشهر هم نصب شد.

عصر ایران: با گذشت چند هفته از نصب بیلبوردهای خبرساز "صداقت آمریکایی" در برخی شهرهای بزرگ کشور نظیر تهران و مشهد، چند بنر با طرح هایی از آن در شهر بوشهر هم نصب شد.

پایگاه خبری خلیج فارس نوشت:  در زیر این بنرها که در میادین امام، قدس، مقابل مصلی جمعه و برخی دیگر از مناطق شهر بوشهر نصب گردیده، نام "حوزه مقاومت بسیج قدس" ذکر شده است.

نصب این بنرها و جمع آوری آنها پس از یک هفته از سطح شهر تهران در میانه برگزاری مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 موضوع بحث برانگیز هفته های گذشته بوده است.

در این بیلبورد‌ها که در طرح‌های مختلفی به نمایش درآمده بود، تلاش شده موضوع «صداقت آمریکایی‌ها» مورد توجه مخاطب قرار گیرد. یکی از طرح‌ها،  دو شخص را نشان می‌دهد که در مقابل هم سر میز مذاکره نشسته‌اند که شخص مذاکره‌کننده آمریکایی با کت پارچه‌ای اما شلوار نظامی و اسلحه‌ای که از زیر میز به طرف مقابل (مذاکره‌کننده ایرانی با ریش پروفسوری) گرفته، نشان داده شده است.

این پوستر‌ها و بیلبورد‌ها که توسط سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» طراحی شده، عمدتا بر روی پل‌های هوایی عابر پیاده و در و دیوارهای پایتخت نصب شده بود که پس از انتقاد سخنگوی وزارت خارجه و برخی اعضای شورای شهر تهران، جمع آوری شد.

هرچند شاید هدف طراحان این بیلبورد و بنرها، ابراز تردید در «صداقت آمریکایی ها» در مذاکره با ایران باشد اما در شرایطی که مذاکرات ایران و طرف های اروپایی و آمریکایی در مراحل اولیه خود در حال پیگیری است و در آینده نزدیک دور جدیدی از مذاکرات برگزار خواهد شد -همچنان که عاملان این اقدام از آن مطلعند- در روند مذاکرات اثرگذار خواهد بود.

حالا پس از جمع آوری بیلبورد و بنرهای صداقت آمریکایی در شهرهای تهران و مشهد، این طرح ها در قالب بنرهایی در برخی معابر بوشهر نصب شده است.

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/16/216886_438.jpg

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/16/216887_624.jpg

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/16/216888_768.jpg

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/16/216889_645.jpg

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/16/216890_358.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −  44  =