تراکتور- استقلال، حل معادله قهرمانی نیم فصل

روزنامه گل: جنگ قهرمانی دوباره آغاز شد! جنگی که در یک سوی آن تراکتورسازی و در سوی دیگر آن استقلال قرار دارد. تقابلی که در چند فصل اخیر همواره هیجان انگیز، جذاب و پرحاشیه از آب درآمده است! حاشیه هایی که از لیگ یازدهم و حضور قلعه نویی به عنوان سرمربی تراکتورسازی، آتش آن برافروخته و با جدایی امیر پاشا! (لقبی که پرشورها به ژنرال داده بودند) از تراکتور، شعله ورتر هم شد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کشمکش های موجود میان قلعه نویی و مسئولان سابق تراکتورسازی بر سر قرارداد وی و ادامه شعارهایی که هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه ها سرمی دادند و او را رئیس مافیا می خواندند، باعث شد تا حواشی موجود این بازی و بیشتر شود و حتی عنوان شد که قلعه نویی برای روبرو نشدن با هواداران تراکتورسازی به تبریز نمی رود! البته بازی رفت تراکتور و استقلال در فصل گذشته مصادف شد با جراحی پای سرمربی استقلال و در ادامه درگذشت مادر وی و حالا قلعه نویی که در هفته اول لیگ با استقلال در تبریز مقابل گسترش فولاد قرار گرفته بود، در هفته پانزدهم باید مقابل تراکتورسازی و طرفداران پرشور این تیم بایستد و باید دید تبریزی ها چه واکنشی مقابل سرمربی سابق خود خواهند داشت!

تراکتورسازی در این فصل هم مانند دو فصل گذشته، در قامت یک تیم مدعی ظاهر شده و امیدوار است تحت هدایت مجید جلالی، به اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دست پیدا کند. این تیم لیگ سیزدهم را برخلاف همیشه آرام آغاز کرد و کم کم به قوام رسید و حالا با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

تراکتورسازی که در این فصل، پیروزی های خارج از خانه خوبی به دست آورده، در هفته چهاردهم موفق شد با نتیجه پر گل 4- یک استقلال صنعتی را در اهواز شکست دهد و حالا امیدوار است با برتری برابر دیگر استقلال لیگ، به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند.

اما تراکتور در حالی از استقلال پذیرایی می کند که این تیم هم با توجه به یک بازی عقب افتاده اش، شانس قهرمانی نیم فصل را دارد. هر چند که قلعه نویی پس از پیروزی یک – صفر استقلال مقابل سایپا، با گفتن این جمله که «به قول مورینیو در نیم فصل جام نگرفته ایم» احتمال قهرمانی تیمش در نیم فصل را کمرنگ جلوه داد!

استقلال که به علت محرومان و مصدومان زیادی در بازی با سایپا، تنها 15 بازیکن را با خود به کرج برده بود، در این بازی هم خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده را به علت آسیب دیدگی و محمد قاضی را هم به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد اما مصدومیت سیاوش اکبرپور برطرف شده و جواد نکونام و آندرانیک تیموریان هم در این بازی می توانند به میدان بروند تا امیدواری های قلعه نویی برای کسب موفقیت در این مسابقه افزایش پیدا کند. البته معلوم نیست ژنرال از آندو که در اعتراض نگرفتن پول چند روزی در تمرینات آبی پوشان شرکت نمی کرد، استفاده کند یا خیر؟!

در ادامه نکات جذاب این مسابقه، باید به حضور بازیکنان سرشناس هم اشاره کرد. بازیکنانی مانند کریم انصاری فر که این روزها یا گل می زند یا پاس گل می دهدو علی کریمی که در بازگشت دوباره خود پس از مصدومیت، بسیار پرفروغ ظاهر شد و در بازی مقابل استقلال صنعتی، چند پاس گل خوب برای هم تیمی های خود مهیا کرد.

در آن سوی میدان هم اکبرپور، صادقی، عابدینی و تیموریان سابقه بازی در تراکتور را دارند و به جمع آنها باید به آرش برهانی هم اشاره کرد که در این فصل چند بار تا آستانه پیوستن به تراکتورسازی پیش رفته اما با گل سه امتیازی که وارد دروازه سایپا کرد، جان دوباره ای گرفته و به نظر می رسد در این مسابقه هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود. بنابراین جنگ ستارگان در این مسابقه تماشایی خواهد بود و البته رویارویی قلعه نویی با مجید جلالی که بسیار به او ارادت دارد. مربی که ژنرال او را خیلی مرد خوانده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  26  =  28