اعتراض گل‌محمدی به داوری

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به نظرم داور این مسابقه به سود تیم ذوب‌آهن سود زد و نمی‌دانم چرا خطای روی دروازه‌بان ما را نگرفت.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی عصر امروز بعد از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به غیبتش در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به دلیل غیبت در کنفرانس از همه عذرخواهی می‌کنم زیرا به خاطر تاخیر در پرواز به کنفرانس نرسیدم؛ من با بچه‌های رسانه اصفهان مشکلی ندارم و احترام خاصی برای خبرنگاران اصفهانی قائل هستم و به خودم اجازه نمی‌دهم که به آنها بی‌احترامی کنم.

وی پیرامون شرایط بازی افزود: بازی سنگینی بود و حریف بهتر از ما بازی کرد و به گل نیز رسید؛ بازیکنان من نتوانستند انتظارات مرا برآورده کنند و بازیکنان با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ خسته بودند؛ ذوب‌آهن نیز تیم خوب و قابل احترامی است و بازیکنان این تیم به دلیل اتفاقات گذشته، از انگیزه بسیاری برخوردار بودند.

سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه قضاوت خورشیدی نیز در این بازی تاثیرگذار بود، بیان کرد: در گل ذوب‌آهن روی دروازه‌بان ما خطا انجام شد و داور این خطا را اعلام نکرد؛ خورشیدی خوب سوت زد، البته برای ذوب‌آهن و زمانی که روی دروازه ذوب‌آهن فشار می‌آوردیم، با سوت‌های بی‌مورد فشار را گرفت و خدا می‌داند که چرا روی صحنه گل ذوب‌آهن سوت نزد.
وی در مورد اینکه آیا تیم نفت در این بازی ذوبی‌ها را دست کم گرفته بود، خاطرنشان کرد: اینگونه نبود و من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است اما امسال ما دو باخت مقابل ذوب‌آهن تجربه کردیم؛ ذوبی‌ها از نظر نفرات تیم بهتری از ما دارند اما برخی مشکلات دارند که وارد آن نمی‌شوم اما عدم شادابی تیم نفت به فشار بازی 120 دقیقه‌ای تیم ما باز می‌گردد و بازی سنگینی که در مقابل سپاهان در هفته گذشته انجام دادیم.
گل‌محمدی پیرامون جدی نگرفتن جام حذفی خاطرنشان کرد: پارسال این تجربه را در پرسپولیس داشتم که جام حذفی انرژی زیادی از پرسپولیس گرفت و در لیگ برتر نتوانستیم خود را نشان دهیم و در هفته 32 لیگ برتر به دلیل فشار جام حذفی بازیکنان خسته بودند و مقابل ذوب‌آهن در لیگ مستحق باخت بودیم که بازی با تساوی به پایان رسید.
وی اضافه کرد: اما اکنون تیم نفت در بالای جدول بوده و فرصت رسیدن به سهمیه آسیایی را داریم به همین دلیل زیاد راغب جام حذفی نیستم زیرا دو تیم خوب و کامل برای حضور همزمان در دو جبهه را نداشته و باید یکی را از دست می‌دادیم و حالا با انرژی بیشتری در لیگ ظاهر می‌شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −  27  =