بخشودگی معلم قاتل از حکم اعدام با رضایت اولیای دم

مردی که حدود شش سال پیش در درگیری و نزاع، جوانی را به قتل رسانده بود، با رضایت مادر مقتول، پای چوبه دار بخشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی دادگستری گیلان ؛ این مرد معلم که اهل شهرستان آبادان و مقیم رشت بود، چند سال پیش بر سر پارک کردن خودرو در آپارتمان مسکونی اش با مقتول درگیر شده بود که نهایتا با کارد آشپزخانه، آن فرد را به قتل رساند.
 
طبق این گزارش؛ مادر مقتول اعلام کرده که به حرمت ماه محرم و برای جلب رضایت خدا، قاتل را که قرار بود صبح روز گذشته (شنبه) اعدام شود، پای چوبه دار بخشیده است.
 
 ، مسعود پویان راد معلم آبادانی مقیم شهر رشت در تابستان 86 در یک نزاع که در آپارتمان مسکونی اش رخ داد؛ دو نفر را کشت و نفر سوم را در آستانه مرگ قرار داد.
 
طبق عبارات صریح رای دادگاه؛ یکی از مقتولان به دلیل اختلافاتی که با مسعود پویان داشته به همراه دو پسرش از طبقه سوم خانه به طبقه دوم آمده و با او درگیر می شوند.
 
این درگیری به داخل خانه قاتل کشیده شد و او برای مقابله با افرادی که به منزلش آمده بودند، با کارد آشپزخانه درگیر می شود که دو نفر از آنان، هرکدام یک ضربه خوردند که این ضربه به نقاط حساس یعنی ریه یکی و قلب دیگری اصابت کرد و بلافاصله فوت شدند.
 
دادگاه قتل یکی از آنها را که جسدش داخل خانه افتاده بود، مصداق دفاع مشروع و قتل دیگری را به دلیل اینکه جسد او در پاگرد ورودی افتاده، قتل عمد و موجب قصاص عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  27