مدرسه سازی از اولویت های بانک رفاه است

مرکز حرفه آموزی کودکان استثنایی شهدای بانک رفاه کارگران ایلام، 14 آبان ماه سالجاری با حضور مدیر عامل بانک، مسئولان آموزش و پرورش، و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این مرکز با 1297 متر زیر بنا، 6 کلاس و مجهز به دیتا پروژکتور و تخته هوشمند از محل کمک های مردمی و مشارکت 50 درصدی بانک رفاه کارگران در شهرستان ایلام به بهره برداری رسیده است.
در این مراسم نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران، طی سخنانی با اشاره به خدمات، مسئولیت‌ها و دستاوردهای بانک در خصوص مسئولیت اجتماعی بانک افزود: مدرسه سازی در مناطق محروم یکی از اولویت های اجتماعی و برنامه های بانک در بخش مسئولیت های اجتماعی است و همین امر یکی از مزیت های بانک رفاه کارگران نسبت به سایر بانک ها است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت مقام و جایگاه دانش آموزان، خطاب به ایشان افزود: شما دانش آموزان عزیز می‌توانید با تلاش و پذیرفتن مسئولیت های مختلف، در توسعه و آبادانی کشور نقش آفرینی کنید و رتبه کشور را در سطح جهان ارتقا داده و برای مملکتتان افتخار آفرین باشید.
در این مراسم نظری در پاسخ به مسئولان آموزش و پرورش درخصوص کمک بانک برای توسعه و تکمیل مدرسه های ناتمام استان ابراز امیداری کرد بانک بتواند دوباره در این امر خیرخواهانه یاری رسان آنها باشد.
در حاشیه مراسم، مدیر نوسازی مدارس استان ضمن قدردانی از مدیران ارشد و کارکنان بانک رفاه کارگران، خواستار مساعدت های بیشتر بانک در امر خداپسندانه مدرسه سازی شد.
در ادامه، نظری مدیر عامل و فرخ نژاد عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران با استاندار ایلام درحوزه های مختلف از جمله مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی در استان بحث و تبادل نظر کردند.
در این دیدار نظری اظهار داشت: در صورت معرفی طرح‌های تولیدی اشتغال زا از سوی دستگاه‌های متولی، از محل اعتبار صندوق توسعه ملی، مساعدت لازم به ‌عمل خواهد آمد.
استاندار ایلام نیز ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بانک رفاه خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین مسئولان استان، نهادها و سازمان‌ها به ویژه موسسات مالی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  1