جزئیات برگزاری و نحوه توزیع کارت آزمون وکالت

سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات و نحوه توزیع کارت برگزاری آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری سال 1392 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه داوطلبان از روز دوشنبه 27 آبان رای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت این سازمان مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. بنابراین داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر  اقدام نمایند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4، 9 و 10 کارت شرکت در آزمون (شامل نام خانوادگی و نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه‌، کد ملی، تاریخ فارغ التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1/9/92 منحصراً به سایت این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. شایان ذکر است چنانچه موارد اصلاح شده مغایر با ضوابط آزمون باشد مورد یا موارد اصلاحی لحاظ نخواهد شد و در صورتیکه نسبت به بندهای 5، 6 و 7 (جنس، معلولیت و سهمیه) مغایرتی مشاهده نمودند ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 2929 و 30 آبان از ساعت 8:30 الی 12:00 ظهر و از ساعت 14:00 الی 17:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص (براساس جدول مندرج در بند «د») مراجعه نمایند.

آندسته از داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون آنان دارای اشکالاتی از جمله، فاقد عکس، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد و یا آن دسته از داوطلبانی که موفق به پرینت کارت  شرکت در آزمون خود نشده‌اند ضروری است برای داوطلبان حوزه امتحانی تهران (کانون مرکز) در روزهای سه‌شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه مورخ 28 و 29 آبان و سایر کانونها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه29 و 30 آبان از ساعت 8:30 الی 12:00 ظهر و از ساعت 14:00 الی 17:00 با بهمراه داشتن 2 قطعه عکس 4 * 3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه (براساس جدول مندرج در بند «د») مراجعه نمایند.

همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی سایت قرار داده می شود تا هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نمایند. در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.

براساس اعلام سازمان سنجش در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ ،مداد تراش ، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

دربهای ورودی ِحوزه های امتحانی راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن دربهای ورود به جلسه آزمون در جلسه آزمون حاضر باشند. فرآیند برگزاری آزمون راس‌ ساعت‌ 8:30 (هشت  و سی دقیقه) صبح روز جمعه مورخ 1/9/92 آغاز می‌گردد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، بی سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نت و یاد داشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

آزمون وکالت در روز جمعه 1 آذر ماه همزمان در 23 شهرستان کشور برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  4