حراج بخش دوم اموال مه آفرید / مزایده ۲۷ ملک به ارزش بیش از ۹۸ میلیارد تومان در تهران

مزایده بخش دوم اموال مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ بانکی با نظارت قوه قضائیه و انتشار آگهی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، صبح دوشنبه قوه قضائیه بخش دوم اموال مه آفرید خسروی متهم پرونده فساد بزرگ بانکی را از طریق آگهی در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار منتشر کرد. در این آگهی 27 ملک مسکونی و تجاری و زمین به مزایده گذاشته شده که ارزش آن بیش از 98 میلیارد تومان است. بر اساس این آگهی 5 واحد از خانه ها در رهن بانک صادرات و یک زمین 2 هزارمتری در خیابان فرشته تهران در رهن بانک ملی ایران عنوان شده است.

در آگهی این مزایده آمده است: به موجب پرونده اجرایی کلاسه ف ک/ ج 92.1 برابر دادنامه شماره 110 ش د 91.1 مورخ 1 مردادماه سال 91 صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب علیه مه آفرید خسروی فرزند منصور مقرر گردید پلاک های ثبتی توقیف شده محکوم علیه که توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده در روز دوشنبه مورخ 10 آذرماه 92 از ساعت 14 تا 16 در محل میدان ارژانتین- خیبان احمد قصیر- کوچه یکم- پلاک 7 از طریق مزایده حضور به فروش می رسد. مزایده از قیمت ارزیابی شده شروع و به کسانی که بالاترین قیمت  را پیشنهاد نمایند واگذار خواهد شد. ضمنا فی المجلس 10 درصد از قیمت پیشنهادی از برنده مزایده اخذ و به حساب 010816784000 نزد بانک ملی شعبه کاخ دادگستری واریز خواهد شد. و خریدار موظف است باقی مانده ثمن مورد مزایده را ظرف یک ماه پرداخت نماید. در غیر این صورت بدوا هزینه های انجام شده از سپرده اخذ و الباقی به نفع دولت ضبط می گردد.

به گزارش خبرنگار مهر،  در میان اموا  به مزایده گذاشته شده موقعیت و قیمت برخی از آنها قابل توجه است: زمین 2 هزار متری در خیابان فرشته تهران به قیمت 30 میلیارد تومان، مجتمع تجاری در پاسداران به قیمت 13 میلیارد تومان و مجتمع تجاری در خیابان میرداماد به قیمت 10 میلیارد تومان از جمله اموال باارزش این متهم است.

همچنین در این آگهی خانه های مسکونی هریک با ارزش ریالی هر حدود یک میلیارد و نیم تا 2 میلیارد تومان در بن بست نرگس واقع در منطقه آبکوه فرمانیه تهران به تعداد بیش از 20 واحد به مزایده گذاشته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1