تعیین سهمیه ایران در فوتبال باشگاه های آسیا

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سهمیه کشورمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا به 4 تیم رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مرکزی خبر، مهدی تاج افزود: با توجه به بررسی های اخیر و اعلام نتیجه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لیگ قهرمانان ، سازمان لیگ فوتبال ایران با کسب 908 امتیاز از مجموع هزار امتیاز که همه استانداردهای فوتبال در یک کشور را از قبیل زیرساخت ها، مدیریت، اجرا، باشگاه ها، مسایل انضباطی، تماشاگران، اداره مسابقات، حق پخش تلویزیونی و مولفه های دیگر را شامل می شود پس از ژاپن با 935 امتیاز به عنوان دومین کشور آسیا و نخستین کشور غرب آسیا معرفی شد.

تاج گفت: به این ترتیب ژاپن، ایران، کره جنوبی و عربستان هر کدام در سال آینده رقابت های باشگاه های آسیا 4 سهمیه مستقیم خواهند داشت ، تیم های امارات، قطر و چین هم به ترتیب 3 + 1 ،  2 + 2  و 3 + 1 سهمیه خواهند داشت.

رئیس سازمان لیگ افزود: این سهمیه ها هفته آینده و در مالزی به صورت قطعی اعلام خواهد شد.

تاج گفت: با توجه به این موفقیت تلاشمان در مرحله دوم تغییر زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده است زیرا این مسابقات با اردوهای تیم ملی که خود را برای جام جهانی آماده می کند همزمان است.

او درباره اقدامات سازمان لیگ برای حذف درآمد و ساماندهی رسانه های اینترنتی هم افزود: براساس قوانین سازمان لیگ هر پایگاه اینترنتی که درباره فوتبال مطلب ، مقاله و خبر منتشر می کند باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مجوز داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  16