افزایش ۱۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه موسسه کوثر

مدیرعامل موسسه مالی اعتباری کوثر با اشاره به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم در خرید سهام جدید تا مورخ 28 آبان ماه گفت: سرمایه فعلی شرکت مالی و اعتباری کوثر مرکزی 1.500میلیارد ریال است که مبلغ آن پس از افزایش به 3.000 میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری کوثر، دکتر عیسی رضایی در مراسم معارفه مدیر جدید شعب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم و تاکید بر کسب فیض از مجالس عزاداری و سوگواری در این ایام اظهار کرد: موسسه کوثر با گذشت بیش از دو سال فعالیت در نظام بانکی کشور و در اختیار داشتن سرمایه عظیم نیروهای جوان، متخصص و کارآمد و مدیران خلاق گام‌های بلندی برای ارائه خدمات جدید به مشتریان برداشته است.

مدیرعامل موسسه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری‌های مداوم این موسسه برای ارتقای این موسسه به بانک کوثر خبرداد و خاطرنشان ساخت: از ابتدای فعالیت، ارتقای موسسه به بانک در دستور کار بوده و مراحل قانونی آن در حال انجام است. به گفته وی؛ مهلت استفاده از حق تقدم در خرید سهام جدید در تاریخ 28/08/92 به اتمام می‌رسد و بعد از آن در خواست ارتقا به بانک را به بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار ارائه می‌دهیم. وی یادآور شد: تعداد سهام عرضه شده 1.500.000.000 سهم به ارزش اسم هر سهم یکهزار ریال است. سرمایه فعلی شرکت مالی و اعتباری کوثر مرکزی 1.500میلیارد ریال است که مبلغ آن پس از افزایش به 3.000 میلیارد ریال افزایش می‌یابد. دکتر رضایی ضمن تشکر از تلاش‌های سید محمود لسان طوسی در طول بیش از دو سال مدیریت در استان‌های خراسان (رضوی، شمالی و جنوبی) محمد مهدی مسگران را به عنوان مدیر جدید شعب سه استان فوق‌الذکر معرفی کرد و خواستار ارتقای جایگاه موسسه کوثر در استان خراسان رضوی در مقایسه با سایر رقبا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −    =  76