تخفیف ۵۰ درصدی برای گوشی‌‌های خاموش در یک رستوران

یک رستوران به تازگی اقدام به ارائه تخفیف 50 درصدی برای مشتریانی کرده که گوشی موبایل خود را هنگام صرف غذا خاموش کنند.به گزارش «موبنا»، ابزارهایی مثل تلفن‌های همراه یا تبلت‌ها باعث جدایی و انزوای بسیاری از مردم شده، تا آنجا که حتی موقع صرف غذا هم مانع از حضور افراد در جمع خانوادگی یا دوستان‌شان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به این ترتیب مدیر یک رستوران به اقدام جدیدی دست زده است. بر این اساس برای مشتریان این امکان را فراهم کرده در صورتی که گوشی خود را خاموش کنند به آنها 50 درصد تخفیف دهد.

وی درباره این تصمیم خود می‌گوید: بارها شاهد بوده‌ام که این دستگاه‌ها چگونه مانع لذت بردن افراد از غذا یا همنشینی با دوستان‌شان شده است، بنابراین تصمیم گرفتم که با ارائه تخفیف باعث شوم تا کسانی که به این مکان مراجعه می‌کنند از صرف غذای خود لذت ببرند. به گفته مدیر رستوران، غالبا افراد بیش از اینکه حواس‌شان به سفارش غذا باشد، روی گوشی‌های موبایل‌شان متمرکز می‌شوند و در بسیاری از موارد سردی و گرمی غذا یا کیفیت آن را متوجه نمی‌شوند. البته برخی از آنها که عضو شبکه اینستاگرام هستند، تصویری از غذای خود را در این شبکه به اشتراک می‌گذارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −    =  88