«فضولک» بازداشت شد

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی از دستگیری شرور سابقه‌دار معروف به «فضولک» به همراه همدستانش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا سرهنگ حجت نیک‌مرام با اعلام این خبر، گفت: در پی شرارت‌های مکرر باندی در محدوده شهرک‌های شهید باهنر، شهیدرجایی، مهرآباد، رضوی، مهدی‌آباد شهر مشهد به سرکردگی فردی به نام رشید معروف به «فضولک» موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
نیک‌مرام افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد، این شرور خطرناک به همراه فرزندانش با اقدامات مجرمانه متعددی نظیر نزاع و درگیری مسلحانه، ضرب و شتم، زورگیری، عربده‌کشی، قدرت‌نمایی، حمل‌ونقل و نگهداری سلاح‌گرم، ایجاد رعب و وحشت باعث اخلال در نظم عمومی و آسایش شهروندان در این محل‌ها شده است.
وی تشریح کرد: در ادامه تحقیقات تیم‌های ویژه پلیس امنیت عمومی، سرانجام موفق شدند، ضمن شناسایی تمامی اعضای مرتبط با این فرد شرور، اطلاعات دقیقی از موقعیت و مخفی‌گاه‌های آنان به دست آورند اما این شرور خطرناک با علم به تحت تعقیب بودنش از سوی دستگاه‌های قضایی و نظامی، همواره مخفی‌گاه‌های خود را تغییر و با همراهی و پشتیبانی ایادیش زندگی خود را سپری می‌کرد.
نیک‌مرام خاطرنشان کرد: پس از سه ماه تحقیقات گسترده پلیسی، ‌مخفیگاه متهم در منطقه قاسم‌آباد شهر مشهد شناسایی و روزگذشته در یک اقدام ضربتی با سازمان‌دهی دو تیم از ماموران وارد عمل شدند و با نفوذ در مخفی‌گاه آنها سرکرده باند به نام «رشید» معروف به «فضولک» را به اتفاق چهار تن از همدستانش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
رییس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی ادامه داد: در این عملیات ضمن توقیف دو دستگاه خودرو پژو 405 و پژو پارس در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان یک قبضه سلاح کلت‌کمری به همراه چهار فشنگ، یک تیغه‌خشاب، دو عدد تبر، یک قطعه شمشیر، سه قبضه چاقو، 20 عدد چوب و چماق، 12 سیم‌کارت، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری و آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاص و مجرم با اقدامات غیرقانونی، موجبات برهم‌زدن نظم عمومی شوند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  +    =  63