تکمیل پروژه‌های بیمارستانی کشور ۴ هزار میلیارد تومان پول می‌خواهد

معاون وزیر راه و شهرسازی از نیاز 4 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های بیمارستانی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد جعفر علیزاده با بیان این‌که مجموع ظرفیت پروژه‌های بیمارستانی در دست اجرای سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی 24 هزار و 200 تخت است ، گفت: برای تکمیل کل پروژه‌های بیمارستانی به اعتباری معادل 4 هزار میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی با اشاره به بازدید از پروژه های بیمارستانی استان هرمزگان اظهار داشت: در این استان سه پروژه بیمارستانی به مجموع ظرفیت 620 تخت در دست اجرا داریم که بیمارستان 64 تختی بستک با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه 5/16 میلیارد تومان اعتبار امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این بیمارستان جنرال دارای 4 بخش تخصصی جراحی ، داخلی ، زنان و زایمان و کودکان دارای 12 تخت CCU و ICU در کنار درمانگاه و اورژانس است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان 310 تختی بندرعباس به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، گفت: بحث آغاز ساخت بیمارستان مادر و کودک بندرعباس نیز از برنامه‌های کاری امسال سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی است که امروز تصمیمات لازم درخصوص زمین و تعیین مکان ساخت این پروژه گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49