۶ هزار شعبه پست بانک تا پایان سال تاسیس می شود

مدیر عامل پست بانک ایران گفت: یکی از برنامه های اصلی پست بانک کشور این است که در ماه های آتی 6 هزار شعبه دیگر تاسیس شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم حسین علی ضیایی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت بهره گیری از رهنمود های علما اظهار کرد: نیروی های مجموعه پست بانک کشور آمادگی کامل را برای بهره گیری از صحبت های مراجع تقلید قم دارد.

مدیر عامل پست بانک ایران افزود: یارانه بیش از 1600 خانوار روستایی سراسر کشور توسط پست بان به دست صاحبان آن ها می رسد که این یکی از اقدامات بسیار مفید پست بانک کشور در سال های اخیر بوده است.

ضیایی با اشاره به خدمات پست بانک در سال های اخیر تصریح کرد:  اگر این اتفاق نمی افتاد باید هزینه های بسیار زیادی پرداخت یارانه ها مردم صرف می کردندتا این پول را بدست بیاورند. 

وی با اشاره به اینکه در هر روستا که بیش از 300 هزار خانواده دارد ما یک شعبه پست بانک را در آنجا دایر کرده ایم خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اصلی پست بانک کشور این است که در ماه های آتی 6000 شعبه دیگر تاسیس شود.

مدیر عامل پست بانک ایران افزود: باید با یک برنامه ریزی صحیح بتوانیم مشکلات جامعه در عرصه های مختلف اقتصادی را در کوتاه ترین زمان  از بین ببریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  12