موج جدید سرما و بارش باران

ریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی دو روز آینده گفت: امروزچهارشنبه ششم آذر ماه 92 در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما و جو پایدار دیده می شود و سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اصفهان، اراک و کرج تداوم داشته و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از باشگاه خبرنگاران فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی دو روز آینده گفت: امروز"چهارشنبه ششم آذر ماه 92" در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما و جو پایدار دیده می شود و سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اصفهان، اراک و کرج تداوم داشته و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود.

 وی افزود: از بعدازظهر امروز موج جدید سرما از شمال غرب کشور وارد می شود که سبب بارش های پراکنده در این مناطق می شود و با عبور سریع این موج فردا"پنجشنبه هفتم آذر ماه 92" در شمال غرب و سواحل شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: روز جمعه علاوه بر مناطق فوق برخی مناطق غرب را نیز در بر می گیرد ولی از شدت بارش ها در این روز کاسته می شود و همچنین شدت بارش ها فردا در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل و غرب گیلان خواهد بود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روز های آینده افزود: امروز و فردا وضعیت آب و هوای تهران صاف و غبار آلود خواهد بود و از روز جمعه بارش های پراکنده در تهران دور از انتظار نیست که موجب کاهش آلاینده های جوی در تهران خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  9  =