اوباما قصد دارد اسرائیل را در مذاکرات وارد کند

آیت الله سید احمد خاتمی در آئین سومین یادواره 132 شهید شهرستان عنبرآباد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران، اظهار کرد: غربی‌ها در شرایطی که هنوز جوهر قرارداد ژنو 3 خشک نشده، به دروغ اظهار می‌کنند که حق غنی سازی برای ایران دیده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم وی با بیان اینکه در اردوگاه دشمن فریب و حیله زیاد است، افزود: با این وجود به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم زیرا آن‌ها فرزندان انقلاب هستند و هرگز کشور خود را به بیگانگان نمی‌فروشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه  وزیر امور خارجه ایران نیز اعلام کرده غربی‌ها و آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در پی عهد شکنی هستندو براساس فرمایش مقام معظم رهبری، چشممان آب نمی‌خورد که آنها به عهدشان پایبند باشند.

اوباما قصد دارد اسرائیل را در مذاکرات بعدی با ایران وارد کند

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیسم باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: اوباما قصد دارد در مذاکرات بعدی این رژیم دروغین نیز حضور داشته باشد و این در شرایطی است که ما رژیم جلاد صهیونیسمی را به رسمیت نمی‌شناسیم.

آیت‌الله خاتمی، با  تاکید بر اینکه غربی‌ها بدانند که ملت  ایران زیر بار ذلت نمی‌رود، افزود: این ملت همچون گذشته با تمام توان و قدرت جلوی زیاده خواهی دشمنان می‌ایستد.

وی خاطرنشان کرد: روحیه ایستادگی و مقاومت تضمین کننده عزت مردم ایران و ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای و با بهره گیری از فضای مجازی در پی اندولوس کردن کشورهای اسلامی است، اظهارکرد: دشمن در زمان اندولوس (اسپانیای کنونی) را به عنوان یک کشور مسلمان با ترویج فحشا، از نقشه کشورهای اسلامی حذف کرد.

غرب به دنبال اخلاق زدایی از کشورهای اسلامی

وی با بیان اینکه غرب به دنبال اخلاق زدایی از کشورهای اسلامی است، افزود: آنها با استفاده از  آنتن‌های شیطانی قصد زدودن اسلام را دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، تصریح کرد: شهیدان صاحب اصلی این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به وجود 256 جانباز و هفت آزاده در شهرستان عنبرآباد افزود: این جانبازان و آزادگان نیز مایه افتخار برای این شهرستان هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه یادواره امسال شهیدان شهرستان عنبرآباد،گره خورده با یادواره شهدای کربلا است، تصریح کرد: اگر این شهیدان در کربلا بودند، بی تردید شهیدان کربلا تعدادشان از 72 تن بیشتر می‌شد و این شهدا در رکاب سالار شهیدان جان می‌دادند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه تنها والدین و نزدیکان شهدا بازمانده این بزرگواران نیستند، افزود: همه افرادی که امروز در آرامش زندگی می‌کنند، بازمانده شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: به همین سبب این مجلس درشهرستان عنبرآباد برپا شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  7