اعلام اسامی اولین مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد

مراسم قرعه‌کشی مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد با حضور جمعی از مدیران شبکه بانکی و اعضای کمیته فقهی بانک‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد  این مسابقه که به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و به‌منظور ترویج و گسترش فرهنگ بانکداری بدون ربا برگزار شد، با استقبال چشمگیر هم‌میهنان مواجه شد؛ به صورتی که طی دو دوره زمانی مهلت شرکت در آن تمدید شد و بالغ بر 110 هزار نفر از مردم سراسر کشور در آن شرکت کردند.

بیش از 46 هزار نفر از شرکت‌کنندگان موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم برای حضور در قرعه‌کشی مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی شدند که به قید قرعه به 306 نفر جوایز نفیس و متبرکی شامل 14 کمک هزینه حج عمره، 72 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 110 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 110 فقره وام قرض‌الحسنه اهدا می‌شود. بر این اساس، برگزاری مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی از جمله اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه نشر و ترویج فرهنگ بانکداری بدون ربا محسوب می‌شود که این بانک در کنار سایر فعالیت‌های خود مانند انتشار چندین عنوان کتاب و مقاله در حوزه بانکداری بدون ربا، تاسیس اداره بانکداری اسلامی و تشکیل کمیته فقهی، در صدد است تا مدلی جامع از بانکداری اسلامی تدوین و به نظام بانکی کشور ارائه کند. دکتر نتاج – مدیرعامل بانک مهر اقتصاد – در حاشیه برگزاری این مراسم از مسوولان سایر بانک‌ها دعوت کرد تا درتدوین و به‌کارگیری مدل جامع بانکداری اسلامی حضور داشته باشند.  اسامی برندگان این مسابقه در صفحه 13 درج شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ایمان می گوید

    سلام لطفا جایی هم هست که بشه این اسامی رو بدست آورد من روزنامه رو گیر نیوردم منون میشم یطوری بهم خبر بدید …
    donyagohari@yahoo.com

  2. سمیرا می گوید

    سلام فک کنم سر کارمون گذاشتین.خبری از اسامی برندگان در وب سایتتون نیس واعلام نکردید در کدام روزنامه اسامی چاپ می شه اطلاع رسانی زیر صفر.

  3. pابراهیم می گوید

    بگید سر کاریم خیالمون رو راحت کنید. واقعا که …خب اگه قرعه کشی انجام شده اسامی رو برای من ایمیل کنید تا در یه وبلاگ بزارم . اینقدر هم مردم اذیت نشن

  4. میلاد می گوید

    سلام
    سرکاریم….!!!
    شاید ولی درکل جالبه قرعه کشی شده ولی برنده ای نداشتیم یا….
    لطفا خبربدید
    miladsolgi20@yahoo.com

  5. منتظر می گوید

    سلام لطفا اگه ميشه اسامي قبول شدگان را برايم بفرستيد يا آدرس جايي را كه بشه اسامي را ديد بهم بديد . صفحه 13كجا را بايد بگرديم .

  6. جابر می گوید

    پس كجان اسامي؟؟؟

  7. محمد می گوید

    واقعا سر کاریم اطلاعات در حد صفر ما که آدرس ایمیل داده بودیم اما دریغ از اطلاع رسانی بعد هم مدیر بانک مدیر پژوهشی انتخاب میشه.دوباره فایل نفرات را قرار دهید.

  8. مجيد می گوید

    وقتی سرو کاره چرا با احساسات مردم بازی میکنید. لااقل به دروغ هم شده اسامی چند نفر رو بزارید تا دل مردم خوش باشه.از دکتر نتاج هم بی نهایت متشکریم

  9. مهدی می گوید

    باسلام نتایج قرعه کشی میره برای سال اینده؟

  10. محمد نارویی می گوید

    سلام به برادران زحمت کش بانک مهر اقتصاد که این موصوع را طرح کردن که برادران و خواهران سطح معلومات شون برود بالا.همه جای که نمیشود کیک و ساندیس بدهند با این وصعی کهش هر روز بانک مرکزی سود های رو کم میکند از کجای بانک مهر خرجش رو در بیاورد.25 درصد سود میدادن که خود ریس ان مهر گفتن تا 36 درصد که بدهند حق مردم را تازه جبران شوده از بانک کشاورزی مبلع بال ایی میخواستم بیارم ولی سود ها یکی بود22 درصد گفتم ببرم بانک دولتی حتی چند درصد حق ریسک باید بما بدهند.من توی مسابقه شرکت و جواب های همه صحیح مشتری هدف هم هستم چرا بمن جایزه ندادن. وشلام. سید محمد نارویی

  11. پگاه اسماعیلی می گوید

    با سلام
    همگی کلا سرکاریم بالغ بر ده بار سایت رو زیر و رو کردم پس اسامی کجاست

ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  15