گواردیولا:بار‌اولی‌نیست‌که‌در‌تیمم‌جاسوس‌دارم

سرمربی باواریایی‌ها جنجال به راه افتاده در خصوص انتشار اخبار داخلی تیمش به رسانه‌‌های آلمان را مختومه دانست و گفت وقت ندارد جاسوسی که این اخبار را فاش می‌کرده، پیدا کند.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا هفته پیش با اعلام این که یک جاسوس در باشگاه بایرن مونیخ اخبار محرمانه تیم او را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد، جنجالی در فوتبال آلمان به راه انداخت که همچنان ادامه داد اما خود او این ماجرا را تمام شده می‌داند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی بایرن مونیخ و اینتراخت برانشوایگ در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا، اظهار داشت: من وقت ندارم دنبال کسی که باعث شده این اخبار به بیرون درز پیدا کند را پیدا کنم. من سعی کرده‌ام بازیکنانم را متقاعد کنم به نفع‌مان است که گفت‌وگوهایمان میان خودمان بماند و به بیرون درز پیدا نکند. البته این اولین بار نیست که چنین اتفاقی برای من رخ می‌دهد. در تیم‌های قبلی‌ام هم چنین اتفاقاتی را تجربه کرده‌ام. این که حریف پیش از شروع بازی ترکیب ما را بداند اصلا به نفع‌مان نیست.

هفته گذشته بود که نشریه بیلد آلمان پیش از جدال حساس تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با انتشار گزارشی ترکیب باواریایی‌ها را فاش کرد و سبب عصبانیت گواردیولا شد. گواردیولا روز پس از بازی اعلام کرد به سران باشگاه هشدار داده و این که شخص جاسوس دیگر هرگز در تیم او جایی نخواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =