عملکرد بانک‌ها رصد می شود

معاون برنامه ریزی استانداری البرز اعلام کرد: از این پس عملکرد بانک‌ها از زمان اخذ مجوز و معرفی فرد جهت ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها راستی آزمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایلنا مهرداد مظفری در جریان تشکیل ششمین جلسه کارگروه برنامه ریزی استان البرز با بیان این مطلب گفت: به منظور ساماندهی عملکرد بانک‌های استان در بحث ارائه تسهیلات طی دو فرایند که بخشی فردی و بخشی سیستمی است عملکرد بانک‌ها از طریق طراحی سامانه‌ای رصد می‌شود.
وی افزود: بر همین اساس پروژه فرد متقاضی دریافت تسهیلات از سوی هر دستگاهی از زمان گرفتن مجوز تا هنگام ارائه تسهیلات بانکی رصد می‌شود.
مظفری یادآور شد: این اقدام به منظور آن است که میزان تحقق اشتغال دستگاه‌های استان مشخص شود.
این مسئول همچنین عنوان کرد: به موازات این امر نیز کمیته کاملاً تخصصی تشکیل و صحت میزان ارائه تسهیلات به متقاضیان را بررسی خواهد کرد.
وی افزود: هم راستا با اجرای این طرح خلاء‌های موجود در سیستم بانکی اسکان نیز رفع خواهد شد.
مظفری در ادامه به آمارهای ارائه شده در حوزه سهم ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های امر در این حوزه باید آماری قابل دفاع از خود ارائه دهند.
وی در ادامه به آمار اشتغال استان اشاره کرد و افزود: تا کنون 45 درصد اشتغال استان محقق شده است و تا جلسه آتی این آمار باید به 70 درصد برسد.
این مسئول عنوان کرد: تسریع در فرایند سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها و سرعت بخشیدن به تعهدات در حوزه اشتغال خانگی از دیگر موضوعاتی بود که این مسئول بر آن تأکید داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =