چرا دفتر آیت الله هاشمی تکذیب نمی کند ؟

تعدادی از دانشجویان حاضر در دیدار مذکور در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به صراحت از اینکه هاشمی از آنها خواسته تا برای رسیدن به خواسته های خود دست به تجمع بزنند خبر داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سایت باشگاه خبرنگاران وابسته به سازمان صدا و سیما نوشت: تعدادی از دانشجویان حاضر در دیدار مذکور در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به صراحت از اینکه هاشمی از آنها خواسته تا برای رسیدن به خواسته های خود دست به "تجمع" بزنند خبر داده اند.

حاشیه های دیدار هفته گذشته هاشمی رفسنجانی با تعدادی از دانشجویان همچنان ادامه دارد.

 اخبار متناقضی که از این دیدار منتشر شده، ابهامات مربوط به موضع  آیت الله هاشمی درباره درخواست رفع حصر سران فتنه را بیشتر کرده است.

بر این اساس اخیرا تعدادی از دانشجویان حاضر در دیدار مذکور در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به صراحت از اینکه آیت الله هاشمی از آنها خواسته تا برای رسیدن به خواسته های خود دست به "تجمع" بزنند خبر داده اند.

جالب اینجاست که دفترآیت الله  هاشمی تا کنون واکنشی به این موضوع نشان نداده تا بر ابهامات مربوط به این موضع گیری افزوده شود.

این اولین باری نیست که اظهارنظرهای متناقض از سوی آیت الله هاشمی بدون واکنش از سوی دفتر او مواجه می شود. پیش از این دست کم یک بار اظهارات منتسب به هاشمی درباره ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی حاشیه ساز شده بود که واکنش دیرهنگام و مبهم به آن بر ابعاد این حاشیه ها افزود.

با این وجود معلوم نیست اصل ماجرا چه بوده و اگر آیت الله هاشمی رفسنجانی واقعا به دانشجویان پیشنهاد تجمع برای درخواست رفع حصر سران فتنه به دانشجویان داده، با چه هدفی چنین موضوعی را مطرح کرده و آیا آن را در چارچوب قاون می داند؟‍! از طرف دیگر، اگر این موضوع از اساس کذب باشد (که دست کم اظهارنظرهای دانشجویان آن را تصدیق نمی کند) چرا دفتر هاشمی با سکوت خود بر حاشیه های آن دامن می زند؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  6