بانک کارآفرین نشان خانه سینما گرفت

هنرمندان خانه سینما در مراسم رونمایی از طرح معماری«خانه هنرهریس» از بانک کارآفرین به عنوان یکی از حامیان این پروژه در منطقه زلزله زده آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روز سه شنبه نوزدهم آذرماه در خانه سینما، مراسم  رونمایی از طرح معماری «خانه هنرهریس»، با حضور«سینماگران حامی زلزله زدگان آذربایجان»، «اعضای شورای شهر هریس»، حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی کشور، فرهاد توحیدی، رئیس خانه سینما و  جمعی از هنرمندان مشهور عرصه سینما و سازمان ها و نهادها و بانک های حامی مردم زلزله زده آذربایجان در ساخت خانه مذکور برگزار شد و از حامیان این پروژه به ویژه بانک کارآفرین با اهدای  «نشان مخصوص خانه سینما» و «یک شاخه گل» تشکر و قدردانی شد.

براساس این گزارش، در این مراسم پرویز پرستویی، بازیگر سینما و از اعضای فعال «گروه سینما گران حامی زلزله آذربایجان» ابتدا به ارائه گزارشی از روند جمع آوری کمک های مردمی توسط بازیگران و اهالی سینما در زمان وقوع زلزله آذربایجان در مردادماه سال گذشته و روند آماده سازی مقدمات ساخت پروژه خانه هنر هریس پرداخت و اظهارداشت: هدف از تأسیس این خانه، آموزش کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر در این خطه و بازگرداندن روح امید به زلزله زدگان این منطقه زخم دیده است.

وی افزود: ما بنا داریم در محوطه ساختمان خانه هنر هریس نهال هایی را به یاد کشته شدگان این حادثه دلخراش بکاریم تا برای همیشه یاد این عزیزان در خاطره های ما ماندگار بماند.

پرستویی در پایان سخنان خود از تمامی حامیان حقیقی و حقوقی این پروژه از جمله بانک کارآفرین، سرمایه گذاری تات و شرکت هفت الماس تشکر به عمل آورد.

غلامرضا کاظمی دینان، مشاور ارتباطات هیئت یاری رسانان و حامیان به زلزله زدگان آذربایجان و مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین سخنران بعدی این مراسم بود. وی اظهارداشت: همه ما باید به خود ببالیم که چنین هنرمندان مسئولیت شناس داریم. بنده و بانک کارآفرین در این حادثه دلخراش به وظیفه انسانی و ملی مسئولیت اجتماعی خود عمل کردیم. به نمایندگی از بانک کارآفرین مفتخرم که اعلام کنم، خانواده بانک کارآفرین در قبال دردها و مسائل انسانی جامعه خود را مسئول می داند و  از همه کسانی که باعث و بانی شدند تا ما بتوانیم در این امر انسانی و خداپسندانه سهمی کوچک داشته باشیم، تشکر می کنم.

وی افزود: افراد زیادی در جریان این حادثه جانسوز به هموطنان داغ دیده آذربایجانی یاری رساندند و انسانیت خود را ثابت کردند و هنرمندان ما نیز با پیشقدم شدن در این پروژه کمک رسانی نشان دادند که قلبشان با قلب های مردم می تپد و خود را در مقابل آلام و دردهای مردم مسئول می دانند و این نشان از مردمی بودن هنرمندان ما و مهم تر از همه «انسانیت» آنهاست.

مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در پایان از دکتر سیف، مدیرعامل سابق بانک کارآفرین  و رئیس فعلی بانک مرکزی، علی اکبر انصاری از مدیران سرمایه گذاری تات و مهندس ایزدپناه رئیس هیئت مدیره شرکت هفت الماس به خاطر همراهی ها و کمک هایشان جهت شرکت در این پروژه عظیم مسئولیت اجتماعی و خدمت به هموطنان زلزله زده تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم، حجت الله ایوبی، معاونت سینمایی وزارت ارشاد نیز با ارائه سخنانی به تقدیر از همت و تلاش هنرمندان و حامیان پرداخت و گفت: حق شما هنرمندان است که محبوب دل همه مردم باشید. حرکت شما سرشار از زیبایی بود. خانه ای که برای ساختن آن همت گماشته اید، خانه ای برای هنر و ملاقات دوستی ها و مهرورزی ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: انشاءالله خانه شما آباد باشد، چرا که شما سال ها با هنرآفرینی هایتان خانه های ما را آباد کردید. مطمئناً اامروز ما باید سعی کنیم این چهره زیبا را به عنوان چهره سینمای ایران به جهانیان و افکارعمومی نشان دهیم.

معاونت سینمایی در پایان سخنرانی خود گفت: امیدوارم ما هم لایق باشیم و بتوانیم با تجهیز سالن سینمای «خانه هنر هریس» به این کار خداپسندانه شما هنرمندان بزرگوار بپیوندیم.

گفتنی است در اختتامیه این مراسم هنرمندان مشهور سینما از جمله پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، رضا کیانیان، همایون ارشادی، کمال تبریزی، رضا میرکریمی،  علیرضا خمسه و شبنم قدمی  از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی( سازمان ها، شرکت ها و موسسات اقتصادی) که به نوعی در پروژه احداث خانه هنر هریس مشارکت مادی و معنوی کرده بودند، با تقدیم نشان مخصوص خانه سینما و یک شاخه گل رز تقدیر به عمل آوردند.
شایان ذکر است در انتهای مراسم نماهنگ "ای ایران" که توسط بازیگران سینمای ایران (پرستویی، حسن پور شیرازی، علیرضا خمسه، داریوش ارجمند، کوروش تهامی، هنگامه قاضیانی، مریلا زارعی ، پانته آ بهرام، رویا تیموریان و…) خوانده و اجرا شده بود به عنوان هدیه معنوی برای حاضران که در این مراسم حضور داشتند، پخش شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  10  =