فیلم:تشریح مزایای بانکداری الکترونیک نسبت به بانکداری سنتی برای خانواده ها

در سومین برنامه از سلسله برنامه های آموزشی شرکت شاپرک انجام شد:

نسترن اسماعیلی ،کارشناس بانکداری الکترونیک در سومین برنامه از سلسله برنامه های آموزشی شرکت شاپرک که از شبکه یک سیما در روزهای زوج هفته پخش می شود به مزایای استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک در مقابل بانکداری سنتی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت شاپرک در ادامه سلسله برنامه های آموزشی خود در راستای گسترش فرهنگ  بانکداری الکترونیک و استفاده صحیح از ابزارهایی پرداخت الکترونیک که روزهای زوج هفته در قالب برنامه خانواده بین ساعت 13 تا 14 روی انتن می رود در بخش سوم این برنامه ها  به مزایای بانکداری الکترونیک در مقابل بانکداری سنتی پرداخت.

بنابراین گزارش، نسترن اسماعیلی ،کارشناس بانکداری الکترونیک ، با اشاره به مزایای بانکداری نوین عنوان کرد: نقش بانکداری الکترونیک ایجاد سرعت ،امنیت وگستردگی ارتباطات است، در تمام دنیا نیز به موازات گسترش مبادلات تجاری و توسعه تکنولو‍‍‍ژی بانکداری الکترونیک نیز گسترش یافته است .

وی تاکید کرد: در ایران نیز طی سال های اخیر بانکداری الکترونیک گسترش چشمگیری داشته وحتی در برخی موارد قابل رقابت با سرویس های استاندارد جهانی است .

به گفته وی بانکداری الکترونیک سبب سرعت عمل ، راحتی ، آسایش وجلوگیری از اتلاف وقت مشتریان می شود.

این کارشناس با بیان اینکه  بانکداری الکترونیک به پیشرفت اقتصادی جامعه و بهبود اوضاع اقتصادی کمک می کند  ، عنوان کرد: در همه دنیا هزینه های بانک ها با گسترش بانکداری الکترونیک کاهش می یابد واین کاهش هزینه بانک ها به معنای رشد اقتصادی و کمک به بانک هاست تا بتوانند امکانات وتسهیلات بهتری را به مشتریان ارایه کنند .

مزایای بانکداری الکترونیک

در ادامه عبدالرشیدی مجری این برنامه ضمن برشمردن مزایای بانکداری الکترونیک تاکید کرد: اگر چه بانکداری سنتی نیز دارای مزیتهایی است به طوریکه یک ارتباط صمیمانه بین مشتری و بانکدار برقرار می کند ؛ اما بانکداری الکترونیک که به مدد توسعه فناوری اطلاعات میسر شده است مزیت های گسترده ای دارد که اگر با مزیت های بانکداری سنتی در یک کفه ترازو قرار دهیم بدون شک مزیت های بانکداری الکترونیک گسترده تر خواهد بود.  

در ادامه  از کاهش ترددهای شهری ، صرفه جویی در مصرف بنزین ،کاهش آلودگی هوا و سرعت در ارایه خدمات از هر نقطه ای به عنوان دیگر مزایای بانکداری الکترونیک نام برده شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  7