ساعت هوشمند اپل وارد بازار می‌شود/عکس

براساس گزارشی که روز جمعه مصادف با 22 آذرماه 1392 منتشر شد، ساعت iWatch اپل که مدت‌هاست شایعه ساخت آن به گوش می‌رسد نهایتا در اکتبر سال 2014 وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، براساس گفته‌های منبع خبر که به ادعای وی ارتباط خوبی هم با مدیران اپل دارد، این کمپانی در حال حاضر مشغول بررسی دو نمونه اولیه از ساعت‌های جدیدش است که از سیستم عامل iOS بهره می‌برند و هر دو دارای باتری 100 میلی آمپری خواهند بود که در حدود یک سوم ظرفیت باتری ساعت Galaxy Gear محصول سامسونگ است و علیرغم ارائه آپدیت جدید برای باتری ساعت Galaxy Gear باز هم عمر و عملکرد آن مورد انتقاد کارشناسان قرار دارد دیگر چه برسد به باتری iWatch.

height=252

به بیان دیگر اگر یک باتری 315 میلی آمپری (که در ساعت Galaxy Gear سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است) نمی‌تواند انرژی مورد نیاز برای یک ساعت را تأمین کند حال چه انتظاری می‌توان از یک باتری 100 آمپری داشت؟
البته اپل ممکن است در پاسخ به این مسأله حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد؛ مثلا اینکه براساس گزارش منتشره در این رابطه، ساعت اپل می‌تواند از فاصله 2 فوتی (کمی بیشتر از نیم متر) به صورت بیسیم شارژ شود و این بدان معناست که در این ساعت از نوعی سیستم طنین مغناطیسی بهره گرفته شده است که شباهت زیادی به سیستم به کار رفته در گوشی‌های آتی سامسونگ دارد که قرار است تا اواسط سال آینده میلادی وارد بازار شوند. اگر به تعداد کافی شارژر در اختیار دارید می‌توانید آنها را در موقعیت‌های مختلف منزل خود قرار داده و در مواقع نیاز چنانچه در بُرد تعیین شده قرار داشتید ساعت خود را شارژ نمایید.
البته تمامی اطلاعات ذکر شده در این مقاله به صورت 100 درصدی قابل تأیید نیستند و تنها در حد حدس و گمان هستند، حتی افرادی که ادعا می‌کنند با چشمان خود iWatch را دیده‌اند نمی‌دانند که تنها نمونه اولیه این ساعت را دیده‌اند و ممکن است تغییرات زیادی در مدل نهایی آن اعمال شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  90