دیدار هیئت اروپایی با ستوده و پناهی چگونه اتفاق افتاد؟

در ملاقات‌های رسمی که توسط مجلس برای آنها تنظیم شده، ملاقات با نسرین ستوده و جعفر پناهی پیش‌بینی نشده و اینها بدون اطلاع در روز جمعه، یک میهمانی در سفارت یونان ترتیب می‌دهند و در این میهمانی سفرای کشورهای اروپایی برای هماهنگی در آنجا حضور پیدا می‌کنند. تعدادی از ایرانیان را نیز برای ضیافت ناهار و میهمانی دعوت می‌کنند که برخی از اشخاص از جمله اشخاصی که نام برده شد در این میهمانی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وی در ادامه تصریح کرد: پارلمان اروپا هیچگونه پیش‌شرطی را برای ما و برای سفر به تهران، مشخص نکرد. البته بعضی‌ وقت‌ها پیش‌شرط‌هایی می‌گذاشتند که ما همواره با این پیش‌شرط‌ها مخالف بودیم و می‌گفتیم که سفر باید در نهایت ارتباط متقابل و در چارچوب قواعد مربوط به دوستی و گسترش روابط و شناخت متقابل باشد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اضافه کرد: آنها حق سفر را در شورای روسای پارلمان اتحادیه اروپا به تصویب رساندند و به این سفر آمدند. البته بر روی برنامه‌ها نیز ما به توافق رسیدیم و همان برنامه‌هایی است که رسما از طریق پارلمان ایران برای آنها برنامه‌ریزی شده و جدول آن نیز کاملا مشخص است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  5