پیشنهاد بیمه ایران به پرداخت یارانه نقدی در پوشش بیمه ای

مدیر عامل شرکت بیمه ایران با اشاره به برنامه دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها گفت: دولت می تواند به جای پرداخت نقدی یارانه ها، پوشش های بیمه ای را توسعه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از واحد مرکزی خبر جواد سهامیان مقدم امروز در نشست خبری گفت: به دولت پیشنهاد کردیم بخشی از یارانه‌های نقدی در مرحله‌ دوم در قالب پوشش‌های بیمه‌ای برنامه ریزی شود.

 

وی ادامه داد: همچنین براساس طرحی که آماده‌ کرده‌ایم نوزادان به محض تولد با مشارکت پدر خانواده و دولت می توانند تا سن 20 سالگی اندوخته قابل توجهی برای ازدواج، شغل یا تحصیل داشته باشند.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران افزایش نمایندگی ها را طبق طرح بیمه مرکزی دانست و گفت: در حالی که نمایندگی های برخی شرکتهای بیمه گذار به خاطر پایین بودن متوسط درآمد نمایندگی ها مازاد نیاز اعلام شده اما بیمه مرکزی خواستار جذب 4100 نماینده حقیقی و حقوقی در بیمه ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همه متقاضیانی که از مهارت و تجربه علمی، بازریابی و بیمه ای برخوردارند برای همکاری دعوت می کنیم تا پس از ارزیابی و آزمون و در صورت تایید جذب شوند.

سهامیان مقدم ، هدف صنعت بیمه را افزایش امنیت در بسترهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: برغم سیاست های استکباری غربی ها در دوران جنگ تحمیلی و شرایط سخت تحریم ها ، هیچ پوشش بیمه ای روی زمین نمانده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =