شمار کارتهای صادره بانک صادرات در مرز ۳۷.۴ میلیون کارت

تا پایان آبان ماه سال جاری ثبت شد:

بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان آبان ماه سال جاری 37 میلیون و 394 هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده که این میزان بیانگر رشد 22 درصدی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 91 است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا پایان آبان ماه سالجاری، بالغ بر 37 میلیون و 394 هزار کارت صادره و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، 26 میلیون کارت مربوط به استانها و 11 میلیون کارت مربوط به مشتریان در تهران است.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و … را برای مشتریان فراهم می سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. شایان ذکر است مجموع تعداد کارت های صادره شامل: 25 میلیون و 838 هزار سپهر کارت، 6میلیون و 452 هزار کارت هدیه، 4 میلیون و 752 هزار بن کارت می باشد.

گفتنی است دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، پرداخت تلفنی قبوض، تلفن بانک صدای سپهر (09602)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  4  =