گوشی های که به شارژر نیاز ندارند!

اگر دنبال یک تلفن همراه با باتری بسیار قوی می گردید که کمتر آن شارژ کنید با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،باتری برخی از تلفن های همراه به قدری قوی هست که کمتر نیاز به شارژ پیدا می کنند.اگر شما هم به یک باتری با شارژ دهی بسیار بالا نیاز دارید فهرست زیر را مطالعه کنید.

تلفن همراه لنوو با نام P780 رکوردار شارژ دهی است.باتری نصب شده روی این محصول 4000 میلی آمپری است و می توان با آن تا 25 ساعت در شبکه های نسل سوم مکالمه کرد.

حتما فکر می کنید محصولات سونی دارای باتری قوی نیستند،اما اکسپریا سی با باتری 2390 میلی آمپری می تواند می تواند تا 9 ساعت به طور مداوم کار کند.

محصول جدید ال جی با نمایشگر منحنی دارای یک باتری فوق العاده قوی با ظرفیت 3500 میلی آمپر است.با این باتری می توانید تا 7 ساعت به طور مداوم از گوشی استفاده کنید.

یکی از محصولات مناسب سامسونگ که دارای باتری قوی 1200 میلی آمپری و نمایشگر 3 اینچی است Galaxy Pocket Neo است.با این محصول می توانید بدون نیاز به برق تا هفت ساعت به طور مداوم کار کنید.

یکی از اسمارت فون های برتر ال جی، G2 است.باتری 3000 میلی آمپری به کار رفته در ایم تلفن همراه امکان کار با آن را بدون نیاز به شارژ تا 7 ساعت به کاربر می کرد.

از مصولات اچ تی سی با باتری قوی DESIRE 300 است.این محصول دارای باتری 1650 میلی آمپری است و می تواند تا شش ساعت به طور مداوم با باتری کار کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −  92  =