صدور ۸۰ درصد بیمه‌نامه شرکت بیمه ایران توسط بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: 80 درصد سبد دارایی حق بیمه‌نامه‌های این شرکت متعلق به پوشش‌های بیمه‌ای بخش خصوصی است و به این بخش از بازار بیمه‌ای کشور متکی هستیم

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ایران، جواد سهامیان مقدم امروز پس از امضای قرارداد خدمات بیمه‌ای با سازمان نظام روانشناسی اظهارداشت: بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی کشور است، اما با وجود رویه سایر شرکت‌های بیمه‌ای که سهامداران آن تمامی خدمات بیمه‌ای خود را از شرکت متبوع خود دریافت می‌کنند، این رویه در مورد بیمه ایران که تمامی سهام آن متعلق به دولت است، اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی و حمایت از بخش خصوصی در برنامه‌های سوم، چهارم و پنجم توسعه اظهار داشت: بیشتر اموال و دارایی‌های دولت نه تنها نزد بیمه ایران بیمه نشده، بلکه توسط شرکت‌های بیمه خصوصی تحت پوشش قرار گرفته و این کار در جهت حمایت از بخش خصوصی بوده است.

به گفته وی 80 درصد سبد دارایی حق بیمه نامه‌های این شرکت متعلق به پوشش های بیمه ای بخش خصوصی است و به این بخش از بازار بیمه‌ای کشور متکی هستیم.

سهامیان درباره قرارداد این شرکت با سازمان نظام روانشناسی نیز گفت: ارزش امنیت روانی در جامعه از امنیت جسمی بالاتر است و برای کاهش دغدغه های اجتماعی روانشناسان و پر کردن بخشی از خلاء های حمایتی درمان‌گران این بخش که حافظان اصلی امنیت روانی کشور هستند، این قرارداد را با سازمان نظام روانشناسی امضا کردیم.

وی افزود: این قرارداد دو ساله است و اعضای این سازمان می‌توانند با پرداخت حق بیمه‌ نامه‌های مربوطه از خدمات بیمه ای بیمه ایران در بخش‌های درمان تکمیلی، بیمه نامه‌های آتش سوزی، اتومبیل شخص ثالث و بدنه، مسئولیت و عمر بهره‌مند شوند.

همچنین رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت: بسیاری از مشکلاتی که هم اکنون در جامعه وجود دارد ناشی از شناخت نادرست از مشکلات است که به درمان نیاز دارد.

عباسعلی اللهیاری با اشاره به تشکیل رسمی این سازمان در سال 1380 تصریح کرد: در گذشته افرادی که هیچ تخصصی در حوزه مشاوره و روان درمانی نداشتند به این امر مبادرت می‌کردند که با تشکیل این سازمان تقریبا دست تمام کسانی که تخصصی دراین زمینه نداشته و به اشتباه مشاوره را شغل اصلی خود کرده بودند، از این حوزه کوتاه شد.

وی اظهار داشت: افراد غیرمتخصص نه تنها نمی‌توانند مشکلات روانی جامعه را برطرف کنند، بلکه با مشاوره نادرست بیماران را از مسیر درست منحرف می‌کنند، به طوری که آنان در اکثر موارد فکر می‌کنند مشکلات آنها حل نشدنی است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی درخصوص دلایل انتخاب بیمه ایران به عنوان بیمه گر این سازمان نیز گفت: بیمه ایران را به دلیل کارآمدی بالا و اعتمادی که مردم و مسئولان به این شرکت دارند انتخاب کردیم و پیشنهاد همکاری به آنان داده و مقرر شد از این پس ما نیز خدمات بیمه‌ای خود را از این شرکت دریافت کرده و مشتری آنان شویم.

براساس این گزارش، این تفاهمنامه امروز با حضور مسئولان شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان نظام روانشناسی بین جواد سهامیان مقدم و عباسعلی اللهیاری امضا و مبادله شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −    =  87