روسیه انفجار کلیسا در بغداد را به شدت محکوم کرد

وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن انفجار روز چهارشنبه عراق مقابل کلیسایی در بغداد اعلام کرد که هدف گروه های تروریستی ایجاد درگیری‌های طایفه ای است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شبکه روسیاالیوم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو انفجار روز چهارشنبه در پایتخت عراق را محکوم کرد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای ضمن محکومیت این انفجار که مقابل کلیسایی در منطقه الدروه در جنوب بغداد رخ داده است، اعلام کرد که مسکو به شدت با چنین جنایت های غیر انسانی مخالف است و به خانواده های قربانیان صمیمانه تسلیت می گوییم.

وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که "آنچه نگران کننده است تلاش های گروه های تروریستی برای ایجاد ناامنی در کشور و ایجاد درگیری های طایفه ای است".

وزارت خارجه روسیه افزود: مهم مقابله با حملات تروریستی در عراق و سوریه و دیگر کشورهای منطقه است که کلیساها و مساجد را مورد هدف قرار می دهد و باید از مسلمانان و مسیحیان و همه طوایفی که در منطقه خاورمیانه با یکدیگر در صلح و آراش زندگی می کنند، حمایت کرد.

گفتنی است که انفجار روز چهارشنبه مقابل کلیسای "ماریوحنا" در جنوب بغداد به کشته شدن 35 نفر و زخمی شدن بیش از 50 نفر انجامید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −  10  =