پالیزدار: هشت سال پیش درباره ماهیت مرتضوی تذکر داده بودیم

پالیزدار بااشاره به شکایت‌ها و پرونده‌های مربوط به سعید مرتضوی، یادآور شد: من و نمایندگانی از مجلس دوره هفتم، هشت سال پیش بارها گفتیم که ماهیت سعید مرتضوی به چه صورت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عباس پالیزدار در گفت‌وگو با جمهوریت، درباره برگزاری جلسه دادگاه مربوط به شکایت از سعید مرتضوی، گفت: جلسه دادگاه به دلیل عدم حضور سعید مرتضوی برگزار نشد. وی با بیان اینکه جلسه دادگاه سعید مرتضوی به یک‌شنبه هفته آینده موکول شده است، تصریح کرد: عدم حضور سعید مرتضوی در دادگاه بی‌احترامی دیگری به دادگاه و مردم بود چرا که وقتی در دادگاه حاضر شدم انبوهی از مردم و پرونده شاکیان از وی را در آنجا مشاهده کردم.

پالیزدار بااشاره به شکایت‌ها و پرونده‌های مربوط به سعید مرتضوی، یادآور شد: من و نمایندگانی از مجلس دوره هفتم، هشت سال پیش بارها گفتیم که ماهیت سعید مرتضوی به چه صورت است اما متاسفانه آن زمان اراده‌ای برای برخورد با وی وجود نداشت و افرادی با رشد مرتضوی باعث شدند تا انبوهی از نارضایتی‌های مردمی به وجود‌ آید.

وی ادامه داد: کار مرتضوی با این حمایت‌ها به جایی رسیده است که اکنون با حجم انبوهی از پرونده‎های شکایت انتظار دارد تا به وی مدال افتخار هم داده شود. پالیزدار در تشریح برخی موارد موجود در پرونده سعید مرتضوی، توضیح داد: یکی از مهم‌ترین مباحث پرونده سعید مرتضوی مربوط به موضوع فروش سوالات کنکور دستیاری بود که در این‌باره حتی علیرضا زاکانی نماینده تهران نیز در جریان تحقیق و تفحص مجلس هفتم مطرح کرده بود که سعید مرتضوی با از بین بردن آثار جرم و مفقود کردن پرونده‌های فروش سوالات کنکور از سراسر کشور، موجب کور کردن سرنخ‌های مربوط به پرونده فروش سوالات کنکور شده است.

وی افزود: در این پرونده با کنار گذاشتن افراد اصلی متهم پرونده افراد دیگری مانند مسئول موسسات کنکور به عنوان متهم معرفی شدند و این پرونده از دست افرادی که می‌خواستند به صورت مستقل این کار را دنبال کنند، بیرون کشیده شد. پالیزدار تصریح کرد: امیدوارم که با پرونده سعید مرتضوی به درستی و براساس قانون برخورد شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  13