«مشایی» و «بقایی» بازنشسته شدند

«اسفندیار رحیم‌مشایی» پس از 6 ماه از رسیدن موعد بازنشستگی در سازمان صداوسیما سرانجام به همراه «حمید بقایی» از سازمان صداوسیما بازنشسته شد.

به گزارش فارس، موعد بازنشستگی «اسفندیار رحیم مشائی» پرحاشیه‌ترین فرد دولت احمدی نژاد که مسئولیت‌های مختلف از جمله مدیریت رادیو پیام، رادیو تهران، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس دفتری رئیس، رئیس دبیرخانهٔ جنبش عدم تعهد و … را بر عهده داشت، اول مرداد امسال -سال 92- بود که پیش از این در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

برخی هم گمانه‌زنی‌هایی در این میان داشتند که قرار است مشایی دوباره به صداوسیما برگردد و سمت جدیدی را برعهده بگیرد.

این گمانه‌زنی‌ها درحالی صورت می‌گرفت که صداوسیما نیز هیچ اظهارنظری دراین باره نداشت و هیچ گزینه‌ای را تائید یا تکذیب نمی‌کرد تا اینکه سرانجام صداوسیما حکم بازنشستگی «اسفندیار رحیم مشائی» و «حمید بقائی»-رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دبیر «شورای عالی مناطق آزاد کشور و ویژه اقتصادی»-که او هم از کارمندان صداوسیما بوده را از تاریخ ابتدای آذرماه امسال صادر کرد.

بنا بر این گزارش، در میان اسامی منتشره نام سیدباقر پیشنمازی مدیر سابق رادیو قرآن و معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان دولت دهم نیز به چشم می‌خورد.

همچنین منابع غیر رسمی از حضور اعظم فراهی همسر محمود احمدی‌نژاد که از کارمندان آموزش و پرورش است و فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور از کارمندان قوه قضائیه در صدا و سیما خبر می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که این 2 نفر قرار است در کدام بخش صداوسیما مشغول به کار شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄    =  11