تسهیلات بیمه ای و حقوقی برای استخدام متخصصان نانو/ ایجاد ۵۵ فرصت شغلی

ستاد توسعه فناوری نانو به منظور توسعه سرمایه‌های انسانی از واحد‌های فناوری و یا صنایعی که اقدام به استخدام محققان در این حوزه کنند علاوه بر پرداخت بخشی از حقوق به مدت 3 سال هزینه بیمه را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر محمد نمازی، کارشناس کارگروه  توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار مهر، توسعه سرمایه‌های انسانی را از برنامه‌های این ستاد نام برد و گفت: در این راستا ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور بهره گیری از تخصص سرمایه‌های انسانی در این حوزه فناوری در صنایع و حمایت از نهادهای جذب کننده متخصصان این فناوری برنامه‌های حمایتی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: بر این اساس صنایع و نهادهای فعال در حوزه نانو به ازای استخدام متخصصان فناوری نانو ، از سوی ستاد توسعه نانو حمایت خواهند شد.

نمازی با اشاره به جزئیات این حمایت‌ها توضیح داد: بر این اساس بخشی از حقوق فرد استخدام شده از سوی ستاد توسعه فناوری نانو به کارفرما به مدت یک سال پرداخت خواهد شد که میزان آن بر اساس مقاطع تحصیلی فرد استخدام شده متفاوت خواهد بود که جزئیات این حمایت‌ها بع شرح ذیل است:

مدرک تحصیلیفناوری نانوسایر رشته ها با پایان نامه مرتبط با نانومیزان حمایت در هر ماه به ریال
کارشناسی ارشد رشته مرتبط با نانو3250000
کارشناسی ارشدپایان نامه مرتبط با نانو فناوری2500000
دکتریرشته مرتبط با نانو5200000
دکتریپایان نامه مرتبط با نانو فناوری4000000

کارشناس کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو پرداخت هزینه‌های بیمه را از دیگر حمایت‌های این ستاد نام برد و یادآور شد: بر اساس برنامه حمایتی این ستاد به مدت 3 سال حق بیمه فرد استخدام شده پرداخت خواهد شد که این مبلغ ماهانه 2 میلیون ریال خواهد شد.

وی به بیان شرایط اعطای این تسهیلات اشاره کرد و گفت: صنایع و واحدهای فناوری برای دریافت این تسهیلات لازم است قرار دادی را با فرد استخدام شده منعقد و کارفرما اقدام به بیمه فرد کند.

نمازی معرفی فرصت‌های شغلی را از دیگر خدمات این ستاد ذکر کرد و یادآور شد: با راه اندازه بخش اطلاع اشتغال فناوری نانو اقدام به ایجاد ارتباط میان متخصصان و کارفرمایان در حوزه نانو کرده است که تاکنون 55 فرصت شغلی معرفی شده و کارفرمایان اقدام به استخدام متخصصان در حوزه‌های مرتبط با نیازهای خود کرده است.

به گفته وی این فرصت‌های شغلی شامل مهندسی فناوری نانو، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، بیوتکنولوژی، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی عمران، فیزیک، شیمی و داروسازی بوده است.

بخشی از فرصت‌های شغلی که در سایت اشتغال درج شده است

ردیفعنوان شغلیمقطع تحصیلیمحل اشتغال
1کارشناس نفت و گازکارشناسی ارشدتهران
2طراح الکترونیککارشناسی / کارشناسی ارشدتهران
3مهندس شیمیکارشناسی ارشد/دکتریاصفهان
4کارشناس برقکارشناسیاصفهان
5همکار فنی- پژوهشیکارشناسی ارشداصفهان
6کارشناس تحقیق و توسعهدکتریزنجان
7همکار پژوهشیکارشناسی ارشد/دکتریاصفهان
8کارشناس پژوهشکارشناسی ارشدتهران
9مسئول واحد بازرگانیکارشناسیتهران

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6