رونمایی از سورتر بانکی با قابلیت تشخیص اسکانس‌های جعلی

مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا از رونمایی دستگاه سورتر بانکی خبر داد و گفت: این دستگاه قابلیت جداسازی و تشخیص اسکناس‌های جعلی را از اسکناس‌های واقعی دارد و دارای امکانات ویژه جهت ثبت اطلاعات اسکناس‌ها و سایر موارد است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهرداد حیدرپور در حاشیه سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبنا کارت آریا با ارائه مدل‌های مختلف از این دستگاه سورتر در این نمایشگاه سعی بر معرفی محصول برای بانک‌ها دارد.

وی گفت: افق ما این است که بتوانیم راهکارها و تجهیزات بانکی به‌روز دنیا را در اختیار شرکت‌ها، موسسات مالی و بانک‌های کشورمان قرار دهیم.

حیدرپور افزود: این شرکت با 120 نفر پرسنل در زمینه صدور کارت‌های بانکی فعالیت دارد و تاکنون نزدیک به 40 میلیون کارت به سیستم بانکی ارائه کرده است و نزدیک به 3000 دستگاه صدور آنی کارت در شبکه بانکی سهم دارد که این خدمات را در سراسر کشور به بانک‌های تجارت، رفاه، ملت و سایر بانک‌ها ارائه کرده است.

مدیرعامل مبنا کارت آریا درخصوص راهکارهای نوین و تجهیزات شبکه بانکی اظهار کرد: مبنا کارت آریا با داشتن مجوز psp از بانک مرکزی، ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی pos در شبکه بانکی است. این شرکت در زمینه صدور دستگاه با برند smart تاکنون نزدیک به 3000 دستگاه در شبکه بانکی فعال کرده است و از مهم‌ترین مشتریان پروژه صدور آنی کارت میتوان به بانک ملت، بانک تجارت و بانک رفاه و سایر موسسات مالی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت دیگر این شرکت در زمینه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های pos است. مبنا کارت آریا با داشتن مجوز psp از بانک مرکزی و تاییدیه شبکه شاپرک، تا امروز نزدیک به 140 هزار دستگاه کارت‌خوان در شبکه بانکی نصب و راه اندازی کرده است که مشتریان این خدمات بانک تجارت، بانک شهر و بانک توسعه تعاون هستند.

حیدرپور گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های مبنا کارت ارائه تجهیزات به بیمارستان‌ها و سازمان‌ها در زمینه ماشین‌های اداری و چاپ‌گرها است و حدود 500 بیمارستان در حوزه شبکه بانکی بیمارستان‌ها را تحت پوشش قرار داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3