باقری: بازیکنان پرسپولیس و استقلال به هم ‌بی‌احترامی نکنند

کریم باقری می گوید برای زیبایی دربی نیازی به کری خوانی و توهین به همدیگر نیست.

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل نفت تهران صدرنشینی را از دست داد تا جایش را به رقیب سنتی‌اش بدهد. حالا در فاصله دو هفته مانده به دربی تهران، شاید هواداران پرسپولیس بابت از دست دادن صدرنشینی ناراحت باشند ولی کریم باقری مربی سرخپوشان تاکید می‌کند که هنوز چیزی مشخص نیست و شانس مدعیان قهرمانی برای تصاحب جام یکسان است. باقری معتقد است در نهایت تیمی که کمتر اشتباه کند جام را بالای سر خواهد برد. او در خصوص شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

پرسپولیس صدرجدول را از دست داد. این موضوع در‌آستانه بازی با فولاد  برایتان ناراحت کننده نیست؟

در هر بازی ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد و ما مقابل نفت 2 امتیاز از دست دادیم. طبیعت فوتبال این است که یک روز بالا باشی و یک روز پایین ولی مهم این است که مبارزه را ادامه دهیم. الان بازی با فولاد را در پیش داریم که یک بازی سخت است ولی باید جبران کنیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

 

فکر می‌کنید چرا رقابت مدعیان امسال اینقدر فشرده است؟

الان قدرت اکثر تیم‌ها به هم نزدیک شده و مثل قبل نیست که انتظار داشته باشیم پرسپولیس و استقلال هر تیمی را شکست بدهند. الان کار پرسپولیس خیلی سخت شده و بچه‌ها باید نهایت توان خود را به خرج دهند. بازی با فولاد و بازی‌های دیگر 6 امتیازی هستند و الان شرایط طوری شده که مدعیان سعی می‌کنند از لغزش تیم‌های دیگر استفاده کنند.

 

پرسپولیس چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت. این موضوع کار شما را سخت‌تر نمی‌کند؟

به هر حال تاثیرگذار است ولی پرسپولیس بازیکن جانشین دارد که مشکلی پیش نیاید. الان شرایط بازیکنان تیم خوب است و امیدوارم جای غایب‌های تیم به خوبی پر شود.

 

برخی معتقدند پرسپولیس در قرعه‌کشی لیگ و چیدمان بدشانس است. نظر شما چیست؟

همه تیم‌ها الان شرایط خوبی دارند و فرقی نمی‌کند که در کدام هفته با چه تیمی بازی کنیم. الان تمامی تیم‌ها گردن کلفت هستند و اگر ما قهرمانی می‌خواهیم نباید فرق داشته باشد که با چه تیمی بازی می‌کنیم.

 

خیلی‌ها معتقدند استقلال اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس است. نظر شما چیست؟

الان تیم‌های رده اول تا ششم جدول شانس قهرمانی دارند و فاصله امتیازها کم است. همانطور که ما قهرمانی می‌خواهیم رقیبان هم این عنوان را می‌خواهند.

 

 

ولی اکثر بازیکنان استقلال در مصاحبه‌های خود با اطمینان از قهرمانی حرف زده‌اند؟

استقلال هم شانس خوبی دارد و هر سال مدعی قهرمانی است ولی واقعا نمی‌توان حدس زد چه تیمی قهرمان می‌شود. هر تیمی لغزش کمتری داشته باشد قهرمان خواهد شد. 9 هفته پایانی واقعا سرنوشت‌ساز است.

 

راستی غیبت شما در جشن باشگاه پرسپولیس به دلیل اعتراض به مشکلات مالی بود؟

خیر، ربطی به این موضوع نداشت و این تصمیم شخص خودم بود.

 

در مورد دربی چه صحبتی داری؟

برای ما بازی با فولاد مهم است و فعلا باید به این مسابقه فکر کنیم.

 

ولی بازیکنان دو تیم از حالا کری خواندن را شروع کردند؟

کری خواندن چیز بدی نیست و اتفاقا رقابت را جذاب می‌کند ولی من از بازیکنان پرسپولیس و استقلال می‌خواهم که در کری خواندن، احترام و حرمت یکدیگر را حفظ کنند تا شاهد تهمت و بی‌احترامی نباشیم. امیدوارم شرایطی پیش نیاید که کری خواندن بازیکنان همراه با بی‌احترامی باشد.

 

راستی تراکتورسازی تیم شهرتان در این  چند هفته با حاشیه‌های زیادی مواجه شد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

من زمانی که آقای جعفری مدیرعامل تراکتورسازی بود با این باشگاه ارتباط داشتم ولی با مدیریت جدید ارتباطی ندارم و نمی‌دانم چه شرایطی به وجود آمد. فقط این را بگویم که تراکتور می‌توانست نتایج بهتری بگیرد، آنها باید امسال در آسیا بازی کنند و امیدوارم حاشیه‌های تراکتور هر چه زودتر جمع شود. به نظر من مردم تبریز مستحق این هستند که قهرمانی تیمشان را ببینند و امیدوارم این تیم در آسیا هم موفق باشد

 

منیع: خبرانلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  14