تحلیل دیلی اف ایکس از آینده ی نرخ طلا

تحلیلگران اقتصادی دیلی اف ایکس بر این باورند که سطح حمایتی بعدی برای قیمت طی روزهای آینده 1270 دلار در هر اونس خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی اف ایکس؛ در حالی که قیمت جهانی طلا طی سال گذشته با افت شدید 28 درصدی روبرو شد و این مساله 74 میلیارد دلار به صندوق های سرمایه گذاری جهان زیان و خسارت وارد کرد ولی قیمت این فلز زرد در روزهای نخست سال 2014 با افزایش نسبی روبرو شده است.
بر اساس این گزارش گرچه وزارت کار آمریکا در گزارش روز گذشته خود اعلام کرد نرخ بیکاری این کشور طی ماه دسامبر به 6.7 درصد کاهش یافته ولی اقتصاد آمریکا در این مدت تنها 74 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده که این مساله تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت جهانی طلا داشته است. قیمت طلا روز گذشته به مرز 1250 دلار رسیده است.
اکنون تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سطح حمایتی بعدی برای قیمت هر اونس طلا 1270 دلار خواهد بود. انتشار گزارش وزارت بازرگانی آمریکا طی روزهای آینده در خصوص وضعیت نرخ تورم در ماه دسامبر نیز می تواند تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا داشته باشد.
گزارش سایت طلا می افزاید، به اعتقاد تحلیلگران اگر قیمت طلا بتواند سطح حمایتی 1268 دلاری را بشکند به زودی به مرز 1293 دلار و سپس 1325 دلار خواهد رسید.
از سوی دیگر نیز اگر قیمت طلا به کمتر از 1151 دلار برسد به زودی به 1125 و سپس به کمتر از 1091 دلار خواهد رسید./طلا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄  8  =