استالونه: راکی مرا خودخواه کرد!

بانی فیلم: سیلوستر استالونه ستاره فیلم های «راکی» که اکنون مویی سپید کرده و هیکلی باد کرده پیدا کرده است، در جدیدترین مصاحبه خود، اقرار کرده که موفقیت اش در فیلم «راکی» باعث شد او تبدیل به موجودی تحمل ناپذیر شود که فکر می کند در هر مساله ای قدرت مطلق است و دیگران باید تحت فرمان او باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،او می گوید، وقتی به گذشته بر می گردد و مصاحبه های آن زمان خود را می خواند، به این نتیجه می رسد که از قدرتش سوء استفاده کرده و ای کاش می توانست زمان را به عقب باز گرداند و به خاطر گفتن آن حرفها یک مشت نثار چانه خود کند. استالونه اکنون بعد از گذشت سال های بسیار اقرار می کند که سال 1978 صحنه فیلمبرداری «راکی 2» را ترک کرده بوده تا در اولین روز اکران «کوچه بهشت»، فیلمی که خود کارگردانی کرده بود، به سینما برود.

اما وقتی وارد سالن سینما می شود، می بیند، فقط دو نفر نشسته اند و فیلم را تماشا می کنند که از آن دو نفر هم یک نفر خواب بوده است. این مساله باعث می شود او ناگهان احساس شکست کند. اما به قول خودش همین اتفاق باعث می شود از غرور و نخوتی که او را گرفته بود، خلاص شود.

استالونه همچنین جیسون استتهم، بازیگر جوان فیلم های اکشن را ستوده و تایید کرده است که او و آرنولد شوارتزینگر که به طور همزمان ستاره های اکشن هالیوود بودند، در آن زمان به شدت از یکدیگر نفرت داشتند. با این حال این بازیگر فیلم های اکشن حاضر نشده اظهارنظر زیادی درباره بروس ویلیس کند و فقط او را یک آدم تنبل و طماع توصیف کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  25